• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Signum Travel Assistent; Handig of lastig?

Bedankt voor de tips allemaal!

Ik kijk eerdaags ff onder de achterbank om te kijken of ik die aansluiting tegenkom.

Groeten, M@rco

Die aansluiting zit niet onder je bank ,maar gewoon op de tunnel in de vloer.

2753000436_medium.jpg

2753000434_medium.jpg

Net gebeld door de dealer, de montage plaat is niet meer te krijgen helaas. De rest wel (van het lijstje) dus ik ga zelf maar eens kijken of ik 1 of andere bevestiging kan maken en/of een montage plaat proberen na te maken. Eens kijken of iemand mij maten e.d kan geven hiervoor?

Net gebeld door de dealer, de montage plaat is niet meer te krijgen helaas. De rest wel (van het lijstje) dus ik ga zelf maar eens kijken of ik 1 of andere bevestiging kan maken en/of een montage plaat proberen na te maken. Eens kijken of iemand mij maten e.d kan geven hiervoor?

Even een kickje, ik heb net mijn VOD gebeld en de montageset is niet meer nieuw te bestellen. Ik ga nu (even de nummers opzoeken) om zo veel mogelijk (in iedergeval de basisplaat) te bestellen. Ik laat nog wel even weten of dit gelukt is.

Btw al ingebouwd, Marcooh?

Even een kickje, ik heb net mijn VOD gebeld en de montageset is niet meer nieuw te bestellen. Ik ga nu (even de nummers opzoeken) om zo veel mogelijk (in iedergeval de basisplaat) te bestellen. Ik laat nog wel even weten of dit gelukt is.

Btw al ingebouwd, Marcooh?

Ik heb net een mailtje gestuurd naar mijn vod, met de vraag of deze de volgende dingen wilde bestellen (indien mogelijk)

93160952 .........411307/harness x1 (stekker, met kabelboom)

13157406 ......... screw x4

13156257 ......... bush x4

11097141 ......... torx screw x2

11094425 ......... nut x2

13143574 ......... cover plate, anthracite

2319505/6/7......(dit is volgens mij de montage plaat)

Ik heb net een mailtje gestuurd naar mijn vod, met de vraag of deze de volgende dingen wilde bestellen (indien mogelijk)

2319505/6/7......(dit is volgens mij de montage plaat)

Okay weer even een update,

Na een engels lid van vectra-c.co.uk te hebben gemaild ben ik er hopelijk uit.

Is alles wat je nodig hebt, dus dit zou dan ook inclusief de vloer montage plaat moeten zijn.

De 2319505/6/7 is dan volgens mij het console waar de TA in zit (het gedeelte dat in het midden op je `bank´ komt).

Het vreemde is dan wel dat de V0093182997 kit, niet meer te verkrijgen is maar alle losse onderdelen wel.

Mocht ik alles binnen hebben laat ik wel weten of het inclusief de montage plaat (op de vloer is).

Okay weer even een update,

Na een engels lid van vectra-c.co.uk te hebben gemaild ben ik er hopelijk uit.

Is alles wat je nodig hebt, dus dit zou dan ook inclusief de vloer montage plaat moeten zijn.

De 2319505/6/7 is dan volgens mij het console waar de TA in zit (het gedeelte dat in het midden op je `bank´ komt).

Het vreemde is dan wel dat de V0093182997 kit, niet meer te verkrijgen is maar alle losse onderdelen wel.

Mocht ik alles binnen hebben laat ik wel weten of het inclusief de montage plaat (op de vloer is).

Met de montage plaat bedoel je de plaat van de foto , toch?!

Die is wel te krijgen ( ik ga overigens maandag ff naar de dealer ! )

De kabel met stekker is niet meer te krijgen. En wat betreft de boutjes.... er passen gewone M6 boutjes in van een cm of 3 lang !! daarmee zit ie ook vast !!

De kabel met stekker wil ik ook graag hebben, ook al werkt de mijne prima... maar dan is ie wat origineler !!

Terug
Naar boven