• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel - Suzuki - Mazda en nu helaas geen opel maar BMW

EBCAA23E-F14B-473D-84AB-63E0D3DCAE20-712-000000BEA6A15430.jpg

zo staatie er nu bij, tis wel gewoon lekker makkelijk dat plastidippen. maar wist van te voren al dat het neit eeuwig blijft zitten.

en al trek je het eraf moet je gewoon wennen aan de cleanheid :P

het is trouwens ook maar 1 velg die maar een heeeel klein beetje losliet, de rest zit nog prima en dan blijft het denk ik ook.

waarschijnlijk was dit de eerste velg en had ik em niet voldoende schoongemaakt

@DMLB ceo wrote:Ohjaa zit eraan te denken om mijn creativiteit los te laten op me grill aangezien die niet te koop zijn.

Wat ga je doen dan....een Opel-logo er op plakken :jerry ?

Plastidip blijft over het algemeen wel langer zitten, schoonmaken is inderdaad een voorwaarde daarvoor.

@DMLB ceo wrote:Okee, is spuiten niet gewoon goedkoper?

2 x busje hoogglas zwart

1 a 2 busjes blanke lak

???

ligt eraan hoe duur jouw tijd is :P

en je moet ook geen crack-wak-wauw verf hebben :jerry

hahahahahaahahahah dat zou me toch wat weze :jerry

Bedankt voor de tip RISL

Tsjaaa over het algemeen duur ;)

AChjaaa ik zie wel of het plastidip word of gwn spuiten.

Heb je 1 bus plastidip nodig per velg?

als je er 4 haalt heb je zoiezo voldoende.

ik baalde er ook bestwel van dat ik er geen dikkere laag op heb gespoten omdat het nu wel lastiger verwijderen is enzo

oh jaa juuh?!

zal er dan idd wel 4 nemen mocht ik voor plastidip gaan.

Dus gwn goed heel goed schoonmaken en dan opspuiten?

ff rustig aan, ik heb nog een boete openstaan van 350 euro. maar ben ookal in beroep gegaan.

ik werd staande gehouden omdat ik "te hard" optrok. wat naar mijn zeggen best meeviel.

daarna begon die te miepen over dat ik er niet nuchter uitzag, en later krijg ik een boete thuis dat ik teveel lawaai maakte, terwijl ik nog met een standaard auspuff reedt toendertijd.

WAAAAAAAUW :fy1 Dafuq :argue

Maare je zal vast aardig rap zijn weggetrokken :jerry

Wel ziek trouwens, hoop dat dit positief voor je af gaat lopen, succes ermee :thumb

nee dat viel best mee, ik trok em hooguit naar de 3500 toeren toe in ze 1.

lets hope so.. kan me geld wel beter gebruiken

ja en dat deed ik ook, daarom ga ik ook lekker in beroep. ook omdat die over deze boete niks heeft gezegt.

maar je blijft er altijd van die gestapo figuren bij houden die je hoe dan ook willen pakken.

ze moeten blij zijn dat ze geen lel voor een kop krijgen met zulke boete bedragen.

je mag niet volgas met wielspin optrekken.

dus tc aan, en knallen:D

overigens zou ik niet zo snel volgas wegtrekken, met d benzine prijsen van nu is dat niet eens leuk meer :jerry

@robert_corsa wrote:

overigens zou ik niet zo snel volgas wegtrekken, met d benzine prijsen van nu is dat niet eens leuk meer :jerry

Je moet wat voor die Rush over hebben ;) de Baleno lust ook wel een flinke slok!

Terug
Naar boven