• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Test Dag

Voor de 17e keer organiseert Opel de Nationale Opel Testdag. U bent zaterdag 6 november van harte welkom bij uw officiële Opel dealer voor een GRATIS 18-punten test! Zo weet u meteen in welke staat uw Opel verkeert en kunt u veilig de winter door.

Wordt uw Opel tijdens de test in orde bevonden, dan kunt u het Winterplan aanschaffen. Tijdens de Nationale Opel Testdag kost deze garantie slechts €15 in plaats van €19,95!

Tijdens de Nationale Opel Testdag wordt uw auto gecontroleerd op de volgende 18- punten:

• Kachelradiateur

• Radiateur

• Radiateurdop

• Thermostaat

• Waterslangen

• Slangklemmen

• Waterpomp

• Multiriem/V-snaar

• Koelvloeistof en oliepeil

• Accu

• Expansievat

• Uitlaat

• Schokdempers vóór en achter

• Conditie van je banden

• Remmen vóór en achter

• Koppeling

• Ruitenwissers en niveau ruitensproeier

• Verlichting

Wanneer u auto goed bevonden wordt op de bovenstaande punten kunt u het winterplan certificaat afsluiten .

Dit certificaat biedt u tot het volgende voorjaar - 1 april 2011 – dekking tegen eventuele gebreken aan de 11 meest wintergevoelige onderdelen :

• Accu

• Waterpomp

• Thermostaat

• Kachelradiateur

• Radiateur

• Radiateurdop

• Waterslangen

• Waterklemmen

• Ventilatorriem

• Koelvloeistof

• Expansievat

kortom je betaald 15 euro en wanneer 1 of meerdere van de 11 wintergevoelige delen stuk mocht gaan wordt dit gratis vervangen door de dealer ;)

het winterplancertificaat heeft mij de afgelopen 8 jaar al 3 accu's , 2 waterpompen , 1 expansievat , 1 radiateur en een waterslang bespaard ( verdeeld over 5 auto's hoor :P)

Hmm...

moet ik dan denk ik maar doen!

Sta wel al onder (zo goed als) volledige garantie.. maar dan moet ik 45e. eigen risico dokken :P

kan ik beter nu 15e dokken :D

Alle opel dealers doen hier aan mee?

Hmm...

moet ik dan denk ik maar doen!

Sta wel al onder (zo goed als) volledige garantie.. maar dan moet ik 45e. eigen risico dokken :P

kan ik beter nu 15e dokken :D

Alle opel dealers doen hier aan mee?

dan gaan we maar eens naar heerlen/sittard dan kom ik er eindelijk achter of de waterpomp van de andere C kapot is Gratis en voor niets,

:thumbup

dan gaan we maar eens naar heerlen/sittard dan kom ik er eindelijk achter of de waterpomp van de andere C kapot is Gratis en voor niets,

:thumbup

Wij zijn vanochtend geweest, alles was natuurlijk in orde, en meteen winterplan aangeschaft.

Was zeer goed verzorgd, en nog lekker een bakkie gedaan met andere mensen!

Wij zijn vanochtend geweest, alles was natuurlijk in orde, en meteen winterplan aangeschaft.

Was zeer goed verzorgd, en nog lekker een bakkie gedaan met andere mensen!

Moest werken :(

Wou met dit ding langs gaan daaro:

SNC10001.JPG

alles was goed

kreeg alleen geen winterplan omdat de motor e.d er aan vast niet orgineel in de auto hoorde :fy1

verder waren de gezichten wel schitterend

en een keer voorop de remmenbank op en een keer achteruit er op

leuk he lage kadett :P:P

en weet nu ook een nieuwe olie lekkage op me olie koeler haha

Terug
Naar boven