• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Tigra dag-meeting?

Ja zondag is prima dag.

Hier wil ik ook graag bij zijn maar ik moet dan helemaal uit maastricht komen...

Dus voor mij word dat dan wel een stukje rijden..

Als het maar niet al tever is zoals utrecht haha want daar moet ik zondag al naartoe.

Gr yannick

Ik wil ook wel komen maar ik kom helemaal uit het zuiden van het land. Kan hier misschien rekening mee worden gehouden?

Heey

Linda hier ff op het account van andreas, Liefste op zondag en midden brabant is prima ook wij komen van heerlen af dus is ook niet al te ver. (afgelopen weekend al ff 400 km gereden met mn tigra;) )

En een leuke fotoshoot is nooit weggegooid;)

Dus laat het maar weten hoe en wat haha;)

[rquote=1902669&tid=145376&author=Andreas.Berger]Heey

Linda hier ff op het account van andreas, Liefste op zondag en midden brabant is prima ook wij komen van heerlen af dus is ook niet al te ver. (afgelopen weekend al ff 400 km gereden met mn tigra;) )

En een leuke fotoshoot is nooit weggegooid;)

Dus laat het maar weten hoe en wat haha;)

[/rquote]

ok ik kom uit de buurt van Maastricht.

Misschien is het leuk om met een paar Tijgertjes vanuit het zuiden samen naar de meeting te rijden.

[rquote=1902729&tid=145376&author=Kimmes B.]Een fotoshoot is een leuk idee ja!

Ik woon bij Roosendaal, hoever is dat naar Den Bosch? [/rquote]

Dat is ongeveer een 80km wat op google maps te zien is is wel van centrum naar centrum

Gr Linda weer op het account van andreas haha

vind 8 autos al zat hoor, hoeft voor mij geen hele dag te duren zoiets :) niet met alleen tigra's.. je ziet veelal toch hetzelfde :)

misschien als het zover is posten op het tigrateam forum er zullen daar ook vast wel mensen zijn die in zijn voor een meeting ;)

1268447924_5_ZhPZ_1.jpeg

dat is ie ;) haha

nee, zal ff kijken of ik kan.. die achterste tigra op de foto komt wel zover ik weet!

Zondag kunnen wij helaas niet. We hebben nu al 2 weekenden alleen maar in de auto gezeten en ff een weekendje rust is wel toepasselijk.

maar als het in brabant is in april mei (wanneer het ook is) dan wil ik wel komen. Maar dan wel goed afspreken niet dat als ik bv om 2 uur pas kan aankomen iedereen onderhand al weg is dat is ook niet leuk. (hebben we meegemaakt met een d kadett meeting ook in de meern utrecht;) )

Dus ja ik hoor het wel

En daarnaast het idee om met een paar tigras uit het zuiden op te rijden is een goed idee. Kunnen we misschien bij het eerste tankstation na kerensheide dat is voor iedereen het makkelijkste. Maar dat spreken we dan nog wel goed af als we meer info hebben;)

Terug
Naar boven