• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Tigra GESPOT

woensdag een tigra gespot bij Het Loon in heerlen. Kwam naast je staan met mn Groene tigra, Was een zwarte met Scorpion velgen.

Miss iemand van hier?

Weer een 2x post is de laatste tijd vaak raak op het forum hier. blijft hij iedere keer hangen en maar wachten staat het er 2 keer.

vandaag een zwarte omgebouwde tigra gespot,in omgeving van goes. ophet tankstation.

volgens mij had hij een tribal op het portier.

[rquote=1910945&tid=61311&author=GREY ILLUSION]vandaag een zwarte omgebouwde tigra gespot,in omgeving van goes. ophet tankstation.

volgens mij had hij een tribal op het portier.[/rquote]

OP het tankstation:o wat deed die daar nou weer:jerry:jerry:jerry

Snelweg.. ?

[rquote=1909218&tid=61311&author=Kimmes B.]Paarse Tigra gespot in Breda Noord. [/rquote]

Had trouwens nog een Twintop gespot, oudere meneer erin bij afslag Etten Leur vanuit Breda zeg maar... we stonden naast elkaar bij het stoplicht.

[rquote=1911015&tid=61311&author=vectra208v][rquote=1910945&tid=61311&author=GREY ILLUSION]vandaag een zwarte omgebouwde tigra gespot,in omgeving van goes. ophet tankstation.

OP het tankstation:o wat deed die daar nou weer:jerry:jerry:jerry[/rquote]

weet ik niet,had ik dat dan moeten vragen?

[rquote=1911341&tid=61311&author=GREY ILLUSION][rquote=1911015&tid=61311&author=vectra208v][rquote=1910945&tid=61311&author=GREY ILLUSION]vandaag een zwarte omgebouwde tigra gespot,in omgeving van goes. ophet tankstation.

weet ik niet,had ik dat dan moeten vragen?[/rquote]

ff 1 woord aangepast Ik sta meestal BIJ het tankstation:P

[rquote=1911472&tid=61311&author=vectra208v][rquote=1911341&tid=61311&author=GREY ILLUSION][rquote=1911015&tid=61311&author=vectra208v][rquote=1910945&tid=61311&author=GREY ILLUSION]vandaag een zwarte omgebouwde tigra gespot,in omgeving van goes. ophet tankstation.

weet ik niet,had ik dat dan moeten vragen?[/rquote]

ff 1 woord aangepast Ik sta meestal BIJ het tankstation:P

[/rquote]

hahahaha,oke bij het tankstation.

was volgens mij wel een dikke tigra a.

dacht dat hij mss van opel club zeeland was,maar ik vind hem niet terug bij hun leden

Van de week in Breda,

NB-HR tigra blauw met angel eyes en een dubbele linkse en rechtse uitlaten deze reed op de Baronielaan tijd 17.07

Vandaag,

Bust3d tig bij de bakkerschool (Rooi pannen) stond in het parkeervak tijd 8:55 uur

[rquote=1911610&tid=61311&author=Bu5t3d]haha toen zat ik op school

was bij de rooi pannen? koksopleiding?

kaakstraat? :D

[/rquote]ja dat klopt:D

Vandaag een Tigra gespot ( paars blauw ) in helmond bij het knippenberg college

Hij het tigra team sticker op de raam en zwaaide ook nog :p

Mijne heeft wel een H in het kenteken zitten, en angel eyes en een dubbele uitlaat links en rechts, maar volgens mij niet in Breda geweest haha :P

Moet eigenlijk nog steeds een keer meeten met jou / jullie bij de Mac in Veldhoven!

[rquote=1911595&tid=61311&author=nova....]Van de week in Breda,

NB-HR tigra blauw met angel eyes en een dubbele linkse en rechtse uitlaten deze reed op de Baronielaan tijd 17.07

Vandaag,

Bust3d tig bij de bakkerschool (Rooi pannen) stond in het parkeervak tijd 8:55 uur[/rquote]

[rquote=1912053&tid=61311&author=Kay..]Vandaag een Tigra gespot ( paars blauw ) in helmond bij het knippenberg college

Hij het tigra team sticker op de raam en zwaaide ook nog :p[/rquote]

Toch leuk dat ze zwaaien he! :P

Ik knipper weleens met de lichen ofzo maar dan kijken ze je zo schaapachtig aan... :(

[rquote=1912066&tid=61311&author=Bu5t3d]haha 2x gespot op dezelfde dag! het moet niet gekker worden!![/rquote]

Hahhahaha is dit een oude profiel foto van jouw?? Want je had nu wel andere lampen :P?

Terug
Naar boven