• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Tigra GESPOT

Origineel gepost door saiko

Yep, dat was hem!

Origineel gepost door TigraRob

dat zal deze zijn geweest

1156067085-4715.jpg

die gozer woont in spijk, kwam ook altyd by de 'meet' op de vrydagnacht op de carpool naast mac spijkenisse.

Is Jackass ook forum lid ? Volgens mij zag ik zijn auto te koop staan. Wil graag vragen of alles in orde is want ik en wat vrienden zouden hem wel voor een maat willen kopen.

Dus als iemand meer weet of jackass zelf.

POSTEN :)

Groeteh

Origineel gepost door mayhem

Yep, dat was hem!

Origineel gepost door TigraRob

dat zal deze zijn geweest

1156067085-4715.jpg

die gozer woont in spijk, kwam ook altyd by de 'meet' op de vrydagnacht op de carpool naast mac spijkenisse.

Yep, ik zie hem vrij regelmatig daar in de buurt, maar in Spijk zie ik hem niet vaak rijden.

Jah klopt, Tigra staat inderdaad te koop in Apeldoorn(zal geen namen noemen) maar heb hem daar gezien. En zoals ik al zei de verkoper deed beetje eigenaardig dus heb zo'n vermoeden...

Bedankt zal effe op die site checken. :D

Effe vreemd gaan hehehehe :D

Uurtje of 2 geleden gespot in Roermond :

Opvallend vond ik toch wel de zwarte achterklep, motorkap en spiegels....:hmmz:hmmz:hmmz

Origineel gepost door Questix06

Jah klopt, Tigra staat inderdaad te koop in Apeldoorn(zal geen namen noemen) maar heb hem daar gezien. En zoals ik al zei de verkoper deed beetje eigenaardig dus heb zo'n vermoeden...

staat idd te koop in apeldoorn ;)... en zoals de meeste mensen hier wel weten... koop nooit een auto in apeldoorn(bij een bedrijf) ;).... wil niet zeggen dat de tigra slecht is maar je word altijd genaaid ;)

Origineel gepost door opelvssn

staat idd te koop in apeldoorn ;)... en zoals de meeste mensen hier wel weten... koop nooit een auto in apeldoorn(bij een bedrijf) ;).... wil niet zeggen dat de tigra slecht is maar je word altijd genaaid ;)

Dan heb ik geluk gehad.. Heb nog bij een rode Tigra gekeken in Apeldoorn..

Origineel gepost door Harjan

heb je bij een bedrijf gekeken dan ?... is een en al oplichters hiero in apeldoorn

Origineel gepost door Harjan

heb je bij een bedrijf gekeken dan ?... is een en al oplichters hiero in apeldoorn

Ja, ik kan zo even niet op de naam komen.. Tigra zag er best gaar uit.. Dus dat werd hem niet:P

alweer de bronze tijger bij tankstation/wegrestaurant 'De Lucht' op de A2 Utrecht - Den bosch. Nu zag ik em wat beter, maar racede langs op de A2 met een vr6 :D.....k zag iig dat ie grijze striping had!

gespot in eindhoven (woensel) apache kleurige tigra met grote spoiler en lexus achterlichten

velgspaken waren ook in de kleur van de auto gespoten en de rest van de velg is zwart

Gisteren avond (vrijdag 12 januari, ik geloof rond 21:15) een Tigra gezien bij McDonalds Spijkenisse, op het parkeerterrein. Twee kleuren, zwart/rood, met grote chrome velgen. Wat een opvallende verschijning zeg.

:)

hahaha die kwam ik vanacht ook tegen... we hebben nog ff onderweg tijdens het rijden wa gepraat, haha

Grijze tigra in Den Bosch afgelopen zaterdag rond 21:00 uur...bij de Parade...

grijze tigra met lexus achterlichten, spoiler achterop, grote achterbumper en een zwaar geluidje....de achterbumper loopt van boven naar beneden toe een beetje naar buiten (zijkanten dus), vond k nie zo mooi. Kon em voor de rest nie goed zien...

gisteren TigraRob gespot op de zuidelijke rondweg in breda. dat stuk is trouwens niet bedoelt om met zijne 2e naast elkaar te rijden he :jerry

Terug
Naar boven