• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Tigra GESPOT

Origineel gepost door PAASHAAS

Effe vreemd gaan hehehehe :D

Uurtje of 2 geleden gespot in Roermond :

Opvallend vond ik toch wel de zwarte achterklep, motorkap en spiegels....:hmmz:hmmz:hmmz

Dat zijn zijn camouflagekleuren, het is immers een klein vliegtuigje :)

hey ja haha het reed zo langzaam daar en was ff aant praten met maatje van me,zijn toen toch maar ff gestopt daar om de hoek :D

Origineel gepost door corsaracer

gespot in eindhoven (woensel) apache kleurige tigra met grote spoiler en lexus achterlichten

velgspaken waren ook in de kleur van de auto gespoten en de rest van de velg is zwart

die zag ik ook staan vandaag (gespot 9.00 uur) op de B bekkerslaan bij de Apotheek.... met een NTC bumper en Csr side skirts en achterbumper.

kenteken begint met 88-JK

Van het weekend gespot in Den Helder. Opel Tigra gespoten in Alfa Romeo kleur. Grote voorbumper, Evo Spoiler en dubbele uitlaat achter.

Groeten

gespot op de A58 een mooie gif groene tijger, :thumbup mooie car, kwam bij etten leur de weg op richting breda, ik reed aan de andere kant richting zeeland, reed in een onopvallende corsa D, (nog wel) :hmmz

Origineel gepost door lukky

gespot op de A58 een mooie gif groene tijger, :thumbup mooie car, kwam bij etten leur de weg op richting breda, ik reed aan de andere kant richting zeeland, reed in een onopvallende corsa D, (nog wel) :hmmz

Dan zal ik vast weer gespot zijn want woon in Etten-Leur en rij iedere dag etten-breda-etten voor me werk :D

Witte Tigra-A gespot a.k.a. Snowflake :agent

Vanochtend rond 08.00uur bij de pompstation net voor afslag Hardinxveld-Giessendam.

Ik was op weg naar cursus in Sliedrecht (Opel).

Vandaag volgens mij deze tegen gekomen op snelweg etten-leur naar Breda

Weet iemand of hij hier ook op zit??

1122527995.jpg

gisteravond in ridderkerk-bolnes.. maus010.

ik stond met sjoerd aka FlameZz te lullen by de BP.

ik zou toch zeggen dat t wel op moest vallen, een corsa met een RoestRyderZz sticker en een pontiac firebird by een gesloten pomp:P

Originally posted by TigraFreak

Origineel gepost door saiko

Gisteren avond (vrijdag 12 januari, ik geloof rond 21:15) een Tigra gezien bij McDonalds Spijkenisse, op het parkeerterrein. Twee kleuren, zwart/rood, met grote chrome velgen. Wat een opvallende verschijning zeg.

:)

hahaha die kwam ik vanacht ook tegen... we hebben nog ff onderweg tijdens het rijden wa gepraat, haha

dat is wss Alfa_alfa van de TEC

weekje geleden in Rotterdam, rond 00:30. een grijze Tigra uitgebouwd met spoiler en mooie zwarte of blauwe tribals aan de zijkant. Ik zag hem vlakbij het Feyenoord Stadion/ Pathe de Kuip.

Vandaag rond 12.30uur bij het VU ziekenhuis Amsterdam.

Grijze Tigra-A

Lexuslook achterlichten

Links + rechts uitlaat DTM ovaal

Andere skirts

Verlaagd

En ik denk OZ Titan velgen

Ik stond bij het stoplicht te wachten en zag je dus voor me voorbij rijden ...ik reed in een zwarte Corsa-B GSi.

vanavond bij shell van der weelde in nieuwerkerk aan de ijssel.

Een knal roze tigra met mooie bumpers.

Ik was die zwarte kadett met een witte motorkap.

groeten joeri

Origineel gepost door joeri

vanavond bij shell van der weelde in nieuwerkerk aan de ijssel.

Een knal roze tigra met mooie bumpers.

Ik was die zwarte kadett met een witte motorkap.

groeten joeri

Tigrasuus misschien?

Terug
Naar boven