• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Tigra GESPOT

Gespot:

Nieuw type Tigra, kleur: zwart, mooi ding ook wat erin zat trouwens :wub

In de bocht van A6 naar A1.

Tigra reed richting zeeburgertunnel, ik ging eraf bij Diemen!

Had laatst een bordeaux rode tigra gespot met een zwarte motorkap zag er mooi uit deze reed de in Breitnerstraat in waar Saikostyling zit.. bovenaan stond ook Team DNA..........wie??

en vanmiddag en op WCW een zwarte tigra met zo`n engelse breedbek bumper en m3 skirts en een modena achterbumper en angeleyes en 5 spaaks velgen,tijd rond 14.50 uur kenteken 35-LF-

Origineel gepost door carlover

gisteravond in maastricht,een mooie goudkleurige tigra.

draaide af richting centrum.

nog even de duim gegeven.

dat was ik :) ik zie dat ik nog geen nieuwe foto's heb geplaats zal er meteen een paar plaatsen!

jou corsa is anders ook vet hoor!

Vandaag gespot in Erp :

tijgertjepn4.jpg

Vanmiddag op de Onze lieve vrouwenstraat ri Maxima medisch centrum

een grijze tigra met een dikke bumper en een modena achterbumper,tijd 13.40 uur

Ik spot elke dag in Heteren de zilvere tigra 'Darkness' genaamd.

Strak ding!!! Staat op pagina terug op foto's!

Laten zakken heeft hem goed gedaan:p

staat er elke morgen al vroeg. En is voor 5en alweer weg. Strak ding!

knal oranje tig naast de snelweg in het gras met de anwb erbij .....ergens in de buurt tussen Doetinchem ennuh ........? Didam.....

2 tig`s bij de kwantum in hardenberg.... blauwe en een paarse... opc blauw achtig :D :D

pffff dacht altijd dat die dinge er niet veel waren.. nu heb je zelf zo`n ding op de dam staan en je ziet ze overal :D

vanmiddag in collendoorn nog een andere paarse gespot.. lmvtjes waren anders als die bij de kwantum.....

en er staat hier nog een te koop.. bij garage mastebroek

Origineel gepost door Ronaldo

knal oranje tig naast de snelweg in het gras met de anwb erbij .....ergens in de buurt tussen Doetinchem ennuh ........? Didam.....

deze mischien?

tigrafreak4.jpg

Ik heb zojuist Tuned_Tigra GESPOT ter hoogte van Wezep!

Ik was die kerel op de motor die ff achter je aanging. Haha Die tigra van je trekt wel lekker Haha Ziet er ook masterlijk uit! Volgende keer zet ik de achtervolging wel in de juiste versnelling in (reed vanuit de 6 weg bij die wegwerkzaamheden, wilde je gewoon ff rustig inhalen om m'n duim op te steken, maar toen ging je er van tussen ).

Leuk je ride in real life ff te zien!

Origineel gepost door Dark Vision

Ik was die kerel op de motor die ff achter je aanging. Haha Die tigra van je trekt wel lekker Haha Ziet er ook masterlijk uit! Volgende keer zet ik de achtervolging wel in de juiste versnelling in (reed vanuit de 6 weg bij die wegwerkzaamheden, wilde je gewoon ff rustig inhalen om m'n duim op te steken, maar toen ging je er van tussen ).

In Wezep? Waarom moet ik dat nou weer missen:(

Originally posted by Harjan

Origineel gepost door Dark Vision

In Wezep? Waarom moet ik dat nou weer missen:(

Ja hij reed op de snelweg vanaf Apeldoorn geloof ik en pakte afslag Wezep (dacht ik)... Jammer jongen, je hebt een erg gave bak gemist! :P

Origineel gepost door TigrAlpheNoord

Origineel gepost door Ronaldo

deze mischien?

tigrafreak4.jpg
ziet er inderdaad t zelfde uit .

Heey mede opel-fanaten,

Normaal ben ik het merendeel te vinden in het astra gedeelte, maar spotte vanmorgen op het industrie terrein in Sittard deze Tigra :thumbup, dus vandaar mijn post in het tigra gedeelte.

Is deze tijger van iemand van hier?

Tigra1.jpg

Tigra2.jpg

Tigra3.jpg

Greetzz Astra_G

Terug
Naar boven