• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Tigra GESPOT

vandaag een oranje tig gespot in meppel.. nabij de shell pomp

gister in hardenberg ook een oranje... was wel een andere

en tot mijn verbazing vanavond weer een andere in dalen

en ook nog oranje ook :hmmz

zeker weten 3 verchillende auto`s..

de een met lexus lichten,

de ander zonder

en weer de ander met extra spoilermateriaal

:D

origineel gepost door blue magic

vandaag in oisterwijk een oranje tigra gezien met kenteken: LG-DP-.....

reed van de n65 naar oisterwijk centrum.

ik reed met de vrachtwagen over de n65:cool:

LG-DP-49 :) klopt :) werk in oisterwijk....

Kwam bij stoplichten om 18:10 ook nog blauwe tigra tegen richting den bosch.. motorkap, lexus, velgen, bumpers etc.. maar jij zag mij smorgens denk ik :)

70.jpg

ja dat was s'morgens ik moest terug naar eindhoven met de vrachtwagen,

maar de a58 stond weer eens goed dicht:argue,

toen ben ik maar over de n65 naar de a2 gereden zodoende dat ik jou daar zag:jerry

gr blue magic

vanmiddag een roze tigra met gefreesde openingen aan de zijkant (3 schuin strepen linkse kant) met 5 dubbelspaaksvelgen aparte side skirts en bumper diffusor met een einddemper met 2 rondjes aan de linkse kant. tijd rond 12.45 op de Fransebaan. kenteken PP-ZF-**

tussen vinkeveen en loenersloot...je kwam van de a2 volgens mij en ging richting hilversum...een groene tigra met huge taartschep..

**edit by Meangreen**

:o wrong place :thumbdown

uh in de omgeving hardenberg een rode tig. zonder poespas :D zondag gespot

Net zat ik achte reen lid van tigra freaks...

je kwam van landgraaf af..

zwarte tieg met nexx design achterbumper,witte acterlichten, netjes verlaagd, flink uitstekende velgjes achter en deels rood gespoten dash...:D

bestuurder gaf nog een duimpje en natuurlijk duimpje terug gegeven:)

ik zag gisteravond bij de metropolis in antwerpen ook een nederlandse mat zwarte tigra (redelijk verbouwd) het kenteken zat achter de vooruit en er het was ook een 2de kentekenplaat met zo'n 1 erboven. Is deze ook van hier iemand?

Originally posted by Spacejam

ik zag gisteravond bij de metropolis in antwerpen ook een nederlandse mat zwarte tigra (redelijk verbouwd) het kenteken zat achter de vooruit en er het was ook een 2de kentekenplaat met zo'n 1 erboven. Is deze ook van hier iemand?

Dat is L.O.D. (Timo). Die komt wel vaker bij Metropolis ;)

20080306194614.jpg

Niet zo´n leuke spot.

Gisteravond bij de oprit van de a2 richting Heerlen een rode tigra. Had ongelukje gehad met een kadetje en nog een andere. Was volgens mij een rode tijger.

Niemand van hier hoop ik.

En vannacht op de parkeerplaats bij Starfish een (gif)groene tijger met 2 zwarte streken over de gehele auto. Van voorkant, via het dak naar de achterzijde.

Greetzz Astra_G

Gisteravond 8 april op het Mediapark in Hilversum een groene Rio Verde met knappe velgjes, leken om smith's. 2 ovale uitlaten (remus?) , angel eyes en bumperkitje..

Ik was er voor het bakkerij gala... :afro

wie o wie. :D

gr pastryking:

origineel gepost door Dark Vision

Originally posted by Harjan

Origineel gepost door Dark Vision

Ik heb zojuist Tuned_Tigra GESPOT ter hoogte van Wezep!

Ik was die kerel op de motor die ff achter je aanging. Haha Die tigra van je trekt wel lekker Haha Ziet er ook masterlijk uit! Volgende keer zet ik de achtervolging wel in de juiste versnelling in (reed vanuit de 6 weg bij die wegwerkzaamheden, wilde je gewoon ff rustig inhalen om m'n duim op te steken, maar toen ging je er van tussen ).

Leuk je ride in real life ff te zien!

In Wezep? Waarom moet ik dat nou weer missen:(

Ja hij reed op de snelweg vanaf Apeldoorn geloof ik en pakte afslag Wezep (dacht ik)... Jammer jongen, je hebt een erg gave bak gemist! :P

hahahah das al tijdje geleden :angel:angel

ik las het nu pas :P:P

maar ik ging er bij heerde zuid eraf.. daar woont me vrouwtje :wub

origineel gepost door Maus010

Originally posted by Spacejam

Dat is L.O.D. (Timo). Die komt wel vaker bij Metropolis ;)

Heb ik daar ook al eens gespot in de parkeergarage

Terug
Naar boven