• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Tigra GESPOT

gespot een tigra apache kleur NF-PX-**met dikke chrome spaakvelgen 5 spaaks dacht 16 inch velgen modena uibouwset jappeneinddemper raamband met daar op de text wiggerstuning op de Vriesstraat nabij de Boschdijk.bijkomstigheid zat een leuk blondje achter het stuur:thumbup tijd rond 10.45 uur

in etten-leur gisteravond een donkerblauwe of zwarte, volgens mij met heldere koplampen, hij seinde ff naar me toen ik in de manta tegemoet reed

Gespot op de A50 bij Arnhem richting Apeldoorn:

SP_A1752.jpg

Viel op door de kleur en de dubbele uitlaat :D

origineel gepost door Bossa

Een duitser op de A9 bij Schiphol:

dsc05929mediumni5.jpg

Zoiets spotte ik van het weekend op de Gortelse hei... maar was een Tijger met NL-platen... en ipv geel roze :hmmz :o

Helaas geen foto kunnen maken... :jerry :D

Gespot in Nijmegen... aan de Driehuizerweg:

SP_A1800.jpg

SP_A1799.jpg

origineel gepost door PAASHAAS

Tijgertje zien staan in Oss vandaag met een heel apart voor bumpertje :

zat ik ook nog aan te denken om zo een splitter(taartschep) te halen omdat mijn voorbumper wat sschade heb, wel leuk :D

Gespot in Apeldoorn

SP_A1883.jpg

De eigenaar moet even wat doen aan zijn dubbele derde remlicht achter... deze lichten tegelijk in de spoiler en de achterklep... maar die op de spoiler zit niet recht boven de andere

Zaterdag in Ede met een groene tigra gesport, angel eyes donkere wielen. Ik was sneller, maar ook langs die flitspaal waar hij wel vol in de ankers ging.

ik baalde als een stekker!!! Ik sport nooit meer op onbekend terrein!! :p

Woutje

muhahahha. blijkt weer ... wie niet snel is moet slim zijn ;)

K*t jo !!! gaat t n dure worden ? Hoop t nie voor je !!!

origineel gepost door Woutje_opel

Zaterdag in Ede met een groene tigra gesport, angel eyes donkere wielen. Ik was sneller, maar ook langs die flitspaal waar hij wel vol in de ankers ging.

ik baalde als een stekker!!! Ik sport nooit meer op onbekend terrein!! :p

Woutje

Vanmorgen om 7.50 een groene tigra op de hurksestraat nabij de Sligro aan de zijkant op het raam stond tigrafreaks ... kenteken RD-PT-**

Terug
Naar boven