• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Tigra GESPOT

Vanmorgen in Doetinchem, een oranje Tigra met een te grote heck spoiler :agent was rond 8:15 bij het graafschap college iemand van hier?

Vanmiddag op de A59 bij het viaduct van de A27 een uitgebouwde tigra LF-JN met ik denk een Ntc bumper en in de motorkap zat verwerkt een F50 luchthapper,5 spaaks standaart velgen de kleur Groen-bronsig??? In iedergeval heel apart.Het interieur was wit ... zat een indo in.

Wie?

Zaterdag 17-01 op de A2 riching Den Bosch een Tigra, ik was mijn R6 aan het uitlaten... We hebben elkaar meerdere keren ingehaald op hoge snelheid king:

Ik weet niet meer precies hoe de zwarte Tigra eruit zag, maar zag er netjes uit :thumbup

Dus iemand van hier???

Net gespot een apache kleurige tigra met een bumperdiffusor ineen en ook had deze xenon 20.45 boschdijk ri Best had haast,LV-TT,5 spaaks velgen

Gisteren om 6 uur in 's avonds in Breda Groene Tigra met donkergroene striping RV-SH

Stond langs de (geloof dat het daar zo heet) Claudius Prinsenlaan geparkeerd net bij dat onbemande tankstationnetje en auto- garagebedrijven

Geloof de het de Tigra van TigraRob

origineel gepost door kimmiej666

Gisteren om 6 uur in 's avonds in Breda Groene Tigra met donkergroene striping RV-SH

Stond langs de (geloof dat het daar zo heet) Claudius Prinsenlaan geparkeerd net bij dat onbemande tankstationnetje en auto- garagebedrijven

Hebt helemaal gelijk .

Is die van Tigrarob :thumbup .

Zijn ook vast niet veel tigra's in die kleuren ,

origineel gepost door JackM83

origineel gepost door kimmiej666

Hebt helemaal gelijk .

Is die van Tigrarob :thumbup .

Zijn ook vast niet veel tigra's in die kleuren ,

Herkende hem alleen maar, omdat ik laatst op tf zat te kijken vanwege de flyer en zijn avatar zag, maar om hem zo in het echt te zien...

Strak bakkie! :thumbup

Bij de Sv in Zoetermeer (vlakbij het station van de Randstadrail bij de grote Rabobank lichtreclame) Staat ook vaak een Tigra'jte, een beetje een turqoise (groenachtig blauw) ding. ziet er wel grappig uit.

De mijne staat er tegenwoordig ook best geregeld, meestal op Maandag-avond ;)

origineel gepost door R°bin

Ik woon in Zoetermeer,, welke kleur heeft de jouwe? Apache toevallig of donkerblauw?

De mijne is Koperkleurig / bruinachtig ik weet niet precies hoe die kleur heet.

Spot hem elke dag, rijd dak hem eens ga posten.

Grijs/zilvere Tigra met andere bumpers en verlaagd. Provinciale weg bij Maasbree, Helden en vandaag in ''De meren'' Baarlo.

Sjupke`

Er staat nu een zwarte tigra bij het mecc in maastricht met in het kenteken iets van LB kon het helaas niet goed zien, miss iemand van hier???

In Hoogeveen aan de Dr Anton Philipsstraat al een paar keer een blauwe tigra gezien.

Sowieso met andere velgen. Iemand van hier?

Vanmiddag in Leeuwarden een paars/donkerroze Tigra, met andere velgen en andere achterlichten..

Stond bij t stoplicht voor rechtsaf richting de Schrans, ik stond tegenover met Roze Monster :P

En daarna zag ik m geparkeerd staan ongeveer voor de Blokker op de Schrans...

Zal vanavond wel ff foto's posten!

Iemand van hier?

Foto!

P2190169.jpg

Ik vond t kleurtje opzich wel leuk :P

Alleen zat er wel een jongen achter t stuur.. :o :P

Maar geen Gordon :D

T enige wat ik verder nog mooi vind, is dat je netjes laag staat...!

Terug
Naar boven