• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Tigra GESPOT

Gisteren een apache tigra LV-TT op de vestdijk uitgebouwd en donkere achterlichten met rooie reflectors,en een mooie brom uit de uitlaat,11.05 uur.

een blauw paarse tigra met op de deur volgens mij f16 nog wat volgens mij in beverwaard ijsselmonde ik liep bij het winkel centrum.kenteken beginnend metb 61-ng-??

origineel gepost door calibra-91

een blauw paarse tigra met op de deur volgens mij f16 nog wat volgens mij in beverwaard ijsselmonde ik liep bij het winkel centrum.

hoelaat was dat ongeveer ? standaard tigra verder met orginele velgen en sport uitlaatje ?

pff is bijna wel dagelijks hoor dat ik hem zie rijden.zit wel leuk geluidje in als ie wegrij en er zaten volgens mij wel leuke velgen onder kijk niet zo zeer naar velgen.hij staat vaak in de slangenburgweg of omg.grtz calibra-91

pff is bijna wel dagelijks hoor dat ik hem zie rijden.zit wel leuk geluidje in als ie wegrij en er zaten volgens mij wel leuke velgen onder kijk niet zo zeer naar velgen.hij staat vaak in de slangenburgweg of omg.grtz calibra-91

oh dan was ik t niet :D

Gisteren bij Snookercafe de Pool in Nunspeet een zwaar uitgebouwde tigra.

volgens mij kleur blauw, dubbele uitlaat enzovoorts...

Goed omgebouwde Opel Tigra gespot vandaag (09-05-2009 16:10) op de A15 T.H.V. Tiel

Tigragespot15.jpg

Iemand van hier ? :D

origineel gepost door Lex

in purmerend gespot;

zwarte lage tigra met dtm uitlaat en witte achterlichten

Zoiets heb ik ook gespot in Zoetermeer, een straat achter m'n straat..

Ik spot eigenlijk wel dagelijks een Blauwe Tigra naast m'n werk.

Staat voor de deur bij Isolatiebedrijf De Bruijn in Venray.

is er 1 met een grote vleugel, booskijkertjes, chrome velgen en wat ander spul..

redelijk wat kabaal, maar volgens mij een erg rap apparaat!

iemand van hier toevallig?

grijze tigra gespot 3 dagen geleden omstreeks 17:00 uur bij de C1000 meenten/grienden in Almere Haven.

Dezelfde dag ook een grijze gespot in woonwijk de Wierden. wellicht dezelfde? waren beide standaard maar kon niet het kenteken op tijd zien.

ik reed bij de C1000 in een zwarte tigra.

gisteren ochtend in Muiden.

zwarte tigra met witte(ongespoten)bumpers en skirts en meen ook led lampen

een blauw paarse tigra met op de deur volgens mij f16 nog wat volgens mij in beverwaard ijsselmonde ik liep bij het winkel centrum.kenteken beginnend metb 61-ng-?? weer gespot in beverwaard.ik ken niet zien wie het is ondanks ik al vanaf 1982 in beverwaard woon weet ik niet wie dit is?ik dacht eerst familie van deacon(iwan)

origineel gepost door Sjors-V6

Goed omgebouwde Opel Tigra gespot vandaag (09-05-2009 16:10) op de A15 T.H.V. Tiel

Tigragespot15.jpg

Dit is Reckless (zo staat hij bekend op meerdere forum) .

Daniel heet die jongen . Of hij hier ook op het forum actief is weet in niet . Nickname hier nog niet tegen gekomen in ieder geval .

Een paar weken terug haalde ik deze opvallende Opel Tigra in op de A12 ter hoogte van Bleiswijk/Zevenhuizen

05052009508.jpg

origineel gepost door JackM83

origineel gepost door Sjors-V6

Tigragespot15.jpg

Dit is Reckless (zo staat hij bekend op meerdere forum) .

Daniel heet die jongen . Of hij hier ook op het forum actief is weet in niet . Nickname hier nog niet tegen gekomen in ieder geval .

Ja hier ben ik! :P

Gisteren (zondag) om 15.30 op de A2 bij Den Bosch een zwarte Tigra.

Getuned en een spoiler waarvan de rechterkant kapot/eraf was. Heb z'n kenteken niet gezien.. Hij ging een beetje te snel op het 90 gedeelte :o

Terug
Naar boven