• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Tigra GESPOT

origineel gepost door tcat

Rond 14.45 op de Hoofdweg Rotterdam richting zevenkamp

een Roze Tigra....

Heb niet veel verstand van de Tigra's, maar lijkt mij dat deze niet in het Roze geleverd zijn;)

ik ken er idd ook maar 3 :

Vera:

669913139_5_9orj.jpeg

dus als er nog meer zijn :P

Suus:

racingexpo09.jpg

en de belgische Natashinka:

attachment.php

origineel gepost door Emiel-Manta

van de week in venray, een blauwe tigra met special paint of stickers aan de zijkanten. roze/paars achtig.

zag er van een afstandje leuk uit.

Tijgertje?

collage-1.jpg

Vandaag iN barendrecht gespot, vlakbij de Ikea, een Paarse Tigra erg laag met Porsche putdeksels.. erg netjes op wat roest na, was een paarse.

van de week (04-11) in Den bosch in een parkeervak nabij de Avans hogeschool tigra met een monsterbummper twee kleuren gespoten goud en roze golvend kenteken 07-HK

Paarse Tigra gespot, reed achter mij vanaf de afrit Weesp langs het kanaal naar Weesp toe en had zijn mistlampen aan.

Ik reed voor je in mijn zwarte tieg. :P

In Weesp staan er nu binnen een straal van 200 meter elke avond 3 tigras geparkeerd.

1 groene met leder bekleding

1 zilvergrijze van minimaal bouwjaar 1999 is ook tevens een hele mooie.

en mijn zwarte tieg dan.

Ik zag vrijdagavond een blauwe tigra rijden langs de A59 bij de burgerking de lucht met een sportspoiler en de tekst op de zeikant tigra gt f1 rijden

wie is dit ??

ik heb dit zelf ook namelijk en is vet

vanmiddag rond het middag uur,

in de bouw van ommen, een stoere rode Tig. dikke spoiler, en wat stickerwerk.

Vrijdagavond bij de mac in Veldhoven een tigra LR-JV kleur bordeaux of candyrood??? met zwarte motorkap en dak en achterkant,uitbouwset leek wel van Ntc? had ook een enkele demper en xenon interieur (dashboard)was gestikt de kleur beige of creme en de velgen weet ik niet veel van dacht 16 inch met een zwart hart.de tieg was samen met een Renault megane met een dikke uitlaatsound.Tijd 21.15u

Ik zag Zondag middag een rode tijger bij Ter Huurne op de parkeerplaats.

Stickerwerk op de zijkanten. als ik het helemaal goed heb een vleugel op de achterkant.

Ook nog met Nederlands kenteken ;-) aangezien het zo kort bij duitsland is.

Ter Huurne ligt tussen Alstätte (duitsland) en Buurse (omgeving enschede)

Ligt midden op de grensafscheiding Nederland - Duitsland.

Misschien iemand van hier, of misschien niet hé ;-)

Reed gisteravond op de A9 rond Amstelveen (bij de flitspalen) met een blauw/groene Tigra, hadden leuk vaartje, ik ging er bij Aalsmeer af, hij ook, maar bij stoplichten ging hij richting Schiphol en ik Aalsmeer.

Iemand van hier ???

Tuned_Tigra gespot op de weezebeeksingel in Almelo, Die kontje kon ik niet missen gelijk ernaast gaan rijden , een kleine sprintje en effe gebabbeld op Esso.. Auto ziet er in het echt 100x mooier uit echt super gewoon:thumbup:thumbup En uiteraard een paar kewl pic's gemaakt:D

kt1.jpg

kt2.jpg

Mooie kontje hé :angel Mijn A staat ook op de foto :jerry:jerry

kt3.jpg

Vandaag op de N57 Zilvergrijze Tijger gespot vlakbij Haamstede.. Laag lekker plat op zn buikje en had een flinke vleugel achterop.. ook een brompotje eronder.

Vandaag in almelo op de singel bij de Mc Donalds een leuke paarse tigra gespot met een nog leukerde jonge meid erin ;-) je reed achter/naast mij die ook in een leuke paarse tyger reed.....

Wie o wie..... kunnen we volgende keer misschien ff stoppen bij de Mc voor een kopje koffie ;)

net een kwartier geleden,

een mat zwart/donkerblauwe opel tigra met een steenslagbra.

en onder de spiegel een rij met reclame stickers.

in de hoofdstraat in mierlo-hout geparkeerd in de buurt van cafetaria adelaars.

erg mooie auto.

IMG0022A.jpg

IMG0023A.jpg

Terug
Naar boven