• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Tigra GESPOT

@Dominic wrote:haha nee die 1.2 automaat rommelbak was niet vooruit te branden..

ach jah, hij ziet er herkenbaar uit ;) als t goed is zit die jongen hier ook

op t forum! zal m is zoeken :D

Edit: heb m ff een PM gestuurd..

kwam dit topic namelijk tegen viewtopic.php?f=30&t=118612&p=1567717&hilit=tigra+curacao#p1567717

tigra staat nu te koop in curacao

http://www.curacars.com/brands/Opel.44" onclick="window.open(this.href);return false;

@Kimmes B. wrote:@pluuske wrote:@Kimmes B. wrote:Volgens mij zit 10% van de mensen in een Tigra hier! :P

Zag vorige week ook een zwarte, jongen en meid erin keken ook echt zo van TIGRAAA :D maar zitten schijnbaar niet op het forum anders had ik het wel gelezen. ;)

waar heb je die gezien dan ? dat kon ik wel eens geweest zijn

Was een blonde vrouw achter het stuur, dan zou jij ernaast gezeten hebben? Stonden naast elkaar bij het stoplicht en ik was sneller.... :angel

ow hahaha nee nee mijn vriendin heeft nog geen rbw :P , maarja van dat inhalen zou kunnen :P ik heb nooit zon zin in sprintjes

maar dan heb je een andere gezien :P

Zwarte Tigra gespot bij de Stok in Roosendaal stond daar geparkeerd zie hem regelmatig.

en vanochtend in Oud Gastel rode Tigra gespot!

Zilver parlemoer achtige tigra gespot.. Kwam m

verschillende keren tegen in Baarle-Nassau en toen

ik richting huis reed reed die voor me zo'n 10km haha..

Kenteken 91-D?-??

38401706.jpg

paar keer in velp (gld) nu een zwarte tigra gespot uitgebouwd, en op velperbroek circuit afgelopen week een oranje en een zwarte, heb er geen fotos van helaas!

gisteren in Hoevelaken waar wij dit weekeind in een hotel zitten, 1x een donker blauwe, en een licht blauwe in het centrum.

Baarle Nassau rond 15:00 een Paars/blauwe Tigra (eigenaar stond erbij)

Aparte was wel, de uitlaat zat in de zijskirt verwerkt :D

27168471.jpg

78924153.jpg

Is een 2.0 16v, tijdje geleden op Marktplaats te koop gestaan..

@Dominic wrote:Baarle Nassau rond 15:00 een Paars/blauwe Tigra (eigenaar stond erbij)

27168471.jpg

78924153.jpg

En ben ook bij dat autobedrijf geweest waar dus bovenstaande Tigra vandaan komt!

Gister een heel leuk en knap meisje heeft daar een zwarte Tigra gekocht (1.6 16v) en wij hebben ons er een Corsa B GSI bijgehaald :D !

Ik zie het, de auto is 14 juni 2011 overgeschreven dus denk dat dat de nieuwe eigenaar is..

staat alleen nog wel op een 1.4 en met de kleur rood ;) haha

@dabok wrote:Is een 2.0 16v, tijdje geleden op Marktplaats te koop gestaan..

@Dominic wrote:Baarle Nassau rond 15:00 een Paars/blauwe Tigra (eigenaar stond erbij)

27168471.jpg

78924153.jpg

ik zie hier in het noorden ook weinig tig's rijden.

in hoevelaken rijden er twee, daar waren wij twee weken terug in het hotel klepperman.

Gert

Terug
Naar boven