• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Tigra GESPOT

@dennislaser wrote:Gisteren 24-02 een blauwe Tigra op de Groene Kruisweg ter hoogte van de grote kerk richting Hoogvliet !

Ik zie de laatste tijd wel vaker tigra's hier in de regio.. een gele flink uitgebouwde Tigra in Rhoon nabij het winkelcentrum

Een donkergroene in Hoogvliet ,een rode in Barendrecht en nog een blauwe in Poortugaal .Toch wel apart als je ze ziet want

zovaak kom je ze niet tegen :-) Meestal heb je alleen net niet de tijd om een foto te nemen...

dat ben ik denk ik een standaard tigra die blauwe

met een dikke uitlaat & een beetje verlaagd en 17 inch velgen?

of niet echt opgelet haha ik woon in hoogvliet en heb een blauwe tigra

@DeMeistah wrote:paarse/blauwe tig bij de mac in goes rond 1 uur.. geloof dat hij van opelclub zeeland was!

beetje laat, maar kijk hier vrij weinig op, maar dat was ik..

Dat was waarschijnlijk ook 1 vd laatste keren dat ie op de weg is geweest..

@jacko: je heb helemaal gelijk :P

@g-astraa wrote:vanmorgen tussen 10:30-10:45 op de a58 net voorbij afrit yerseke op de vluchtstrook waarschijnlijk pech een paarse tigra met een dame er in en inmiddels was er ook al een auto van rijkswaterstaat gearriveerd.

iemand van hier???

Ik was het niet :D

Had t wel kunnen wezen, want woon daar natuurlijk, maar tigra stond dan al binnen en komt niet meer op de weg helaas.

@sharika67 wrote:@dennislaser wrote:Gisteren 24-02 een blauwe Tigra op de Groene Kruisweg ter hoogte van de grote kerk richting Hoogvliet !

Ik zie de laatste tijd wel vaker tigra's hier in de regio.. een gele flink uitgebouwde Tigra in Rhoon nabij het winkelcentrum

Een donkergroene in Hoogvliet ,een rode in Barendrecht en nog een blauwe in Poortugaal .Toch wel apart als je ze ziet want

zovaak kom je ze niet tegen :-) Meestal heb je alleen net niet de tijd om een foto te nemen...

dat ben ik denk ik een standaard tigra die blauwe

met een dikke uitlaat & een beetje verlaagd en 17 inch velgen?

of niet echt opgelet haha ik woon in hoogvliet en heb een blauwe tigra

Volgens mij was jij het niet want als de jouwe er uitziet zoals op je avatar dan is jouwe lichter.

Deze had dezelfde donkere kleur blauw als die van mijzelf. Maar ik zal eens opletten als ik in

Hoogvliet rij of ik jou zie ;-)

gisternacht tussen gouda en utrecht richting utrecht ongeveer een uur of half 1 kwart voor 1.

een grijze tigra zien rijden tussen 2 vrachtwagens in.

Rond de klok van 13.00 in Alkmaar op de Bergerweg komende vanuit Bergen een blauwe Tigra, verleende mij voorrang bij afrit Inholland. Iemand van hier?

een mooie blauwe tigra hier bij mij voor de deur, met een mooi gespoten kontje :P

tis dat ik weet dat ie gespoten is, valt namelijk niet te zien

@Tigrex wrote:Rond de klok van 13.00 in Alkmaar op de Bergerweg komende vanuit Bergen een blauwe Tigra, verleende mij voorrang bij afrit Inholland. Iemand van hier?

Daniël, das een tijdje geleden, hoe is het nu :) ? Ga je mee naar Sevenum met TT/CT :D ?

@PyroNiels wrote:@Tigrex wrote:Rond de klok van 13.00 in Alkmaar op de Bergerweg komende vanuit Bergen een blauwe Tigra, verleende mij voorrang bij afrit Inholland. Iemand van hier?

Daniël, das een tijdje geleden, hoe is het nu :) ? Ga je mee naar Sevenum met TT/CT :D ?

He Niels inderdaad tijd geleden, ja gaat lekker :D . Met jou ook? Sevenum moet ik nog even kijken, ik laat het nog weten!

Een knalrose in Scheveningen richting den haag stad.

En nog een stel bij de haven ;)

Zijn er genoeg in Scheveningen! :)

Terug
Naar boven