• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel TIS of andere software

origineel gepost door PVB

Ben bezig met downloaden en zodra hij binnen is ga ik het proberen.

Mijn PC draait op windows XP professional SP3 met Mozilla Firefox als standaard browser. IE7 is ook geinstalleerd.

Ik heb zelf vista maar draai via virtualpc xp pro met sp3 en ie7 speciaal voor autoprogramma's zoals tis200 ,autodata , epc , en de kluwer handboeken.

gr matthieu

ik heb Tis2000

Maar elke keer ik aanmeld krijg ik update scherm(automatische update's)

du antara staat er bij mij ook al op

alles op Vista, en autodata2007 werkt hier ook op Vista

Enkel Epc werkt er niet op enkel op xp

origineel gepost door mvhagen1979

origineel gepost door IMpY

Dat is dus diegene waar ik die rare foutmelding mee krijg?:S

groeten Twan

sd4hide opverbergen zetten en dan sd4hide afsluiten.

en dan proberen te instaleren.

welke windows gebruik je en welke internetexplorer?

gr matthieu

XP pro SP7

ga hem nu proberen door sd4hide aftesluiten tussendoor! Ik liet hem open staan.

Groeten Twan

origineel gepost door mvhagen1979

sd4hide aanzetten op hide drukken. daarna sd4hide afsluiten.

instaleren. na de tijd sd4hide weer aanzetten er op restore klikken.

klaar.

werkt op xp met sp3 en internetexplorer 7.

gr matthieu

Ik heb hem geprobeert maar hij vraagt om de CD-ROM.

origineel gepost door IMpY

het is gelukt enkel nu kreeg ik een nieuwe foutmelding!

namelijk:

foutepc.jpg

[03-Feb-09 19:25:59] TOMCAT: processServices, stop=false

[03-Feb-09 19:25:59] TOMCAT: Before showing user that services are being installed.

[03-Feb-09 19:25:59] TOMCAT: Bezig met het starten van services voor onderdeel Tomcat... (TomcatMonService.exe)

[03-Feb-09 19:25:59] TOMCAT: After showing user that services are being installed.

[03-Feb-09 19:25:59] TOMCAT: Before installing service onto the machine. Command is: Args: -i -sn"" -dn"" -dep"pqeauto.energy.mappermonitor"

[03-Feb-09 19:25:59] TOMCAT: After installing service onto the machine.

[03-Feb-09 19:25:59] ERROR, Tomcat.processServices()'s Bhvers.launchAppAndWaitNative() failure, Cmd: , Args: -i

[03-Feb-09 19:25:59] ERROR, Tomcat.customFinalize(), processServices(admin, true) failure

[03-Feb-09 19:25:59] ERROR, InstallCommon.compOnBeforeCleanup()'s onBeforeCleanup() failure, Component Name: Tomcat, Prerequisite: false, Pass Status: false, File: H:gmgcfgbhproduct.cfg

[03-Feb-09 19:26:01] >>> Aborting the installation due to one or more error(s) <<<

[03-Feb-09 19:26:28] --- Installation End ---

Dat is vervolgens de foutmelding!

PS heb wel als tip voor andere als hij het niet doet heb je waarschijnlijk het bestand DVDGMGEU1.mds (deze deed het bij mij ook niet ook niet met hs4hide!) Kijk of je ergens de volgende kunt downloaden: CDGMGEU1 en CDGMGEU2. Deze werkte bij mij namelijk wel enkel de voorgaande foutmelding!

Groeten Twan

hs4hide is een soort crack (deze ziet dan niet meer dat je cd geemuleerd met deamon tools of iets dergelijks is).

Maargoed ik gebruik Windows XP Pro (originele licentie) en IE 7. Dit zal het probleem van installatie niet zijn. Zie mijn foutmeldingen eerder hierboven. Krijg hem wel langs de hs4hide maar bij setup komt er een foutmelding.

Nog voordat ik programma opstart, is immers nog niet geinstalleerd.

groeten Twan

Het is mij niet gelukt , heb de cd's gebrand maar als ik cd 1 erin stop , zegt hij dat er helemaal geen in zit. ?

ik vindt het maar vaag. ik heb via deamontools de image geladen toen hs4hide geladen en verders geen foutmelding of niets gehad

[qoute]ik heb via deamontools de image geladen toen hs4hide geladen en verders geen foutmelding of niets gehad[/qoute]

bij mij is het ook gelukt , alleen heb ik nog geen plaatjes van de onderdelen.

?

gr

Stefan.

Terug
Naar boven