• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OPEL TREFFEN OSCHERSLEBEN 2013 30/31 MEI & 1/2 JUNI

@bassie16V wrote:@Thomas_M wrote:@g-astraa wrote:er is altijd plek zat daar ben ik niet bang voor. :thumb :thumb :thumb

er gewoon naar toe rijden en alles komt goed. :thumb :thumb :thumb

Door een feestdag gaan ze woensdagmiddag open en zal het donderdag morgen al redelijk vol zitten. Heb begrepen dat het op de weilanden back to basics is. Ga voor zaterdag en zondag vrij vragen en als ik kan dan word dit mijn eerste jaar. Hoelaat en waar hadden jullie afgesproken?

Wij hebben om 02:45 uur bij de mac in zwolle noord afgesproken.

Als je wilt kan je zo met ons mee rijden.

als mijn 2 maatjes niet gaan wilde ik morgen rond de middag al die kant op rijden.

@bassie16V wrote:@Thomas_M wrote:@g-astraa wrote:er is altijd plek zat daar ben ik niet bang voor. :thumb :thumb :thumb

er gewoon naar toe rijden en alles komt goed. :thumb :thumb :thumb

Door een feestdag gaan ze woensdagmiddag open en zal het donderdag morgen al redelijk vol zitten. Heb begrepen dat het op de weilanden back to basics is. Ga voor zaterdag en zondag vrij vragen en als ik kan dan word dit mijn eerste jaar. Hoelaat en waar hadden jullie afgesproken?

Wij hebben om 02:45 uur bij de mac in zwolle noord afgesproken.

Als je wilt kan je zo met ons mee rijden.

als mijn 2 maatjes niet gaan wilde ik morgen rond de middag al die kant op rijden.

Terug
Naar boven