• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel vectra 2.5 v6 slaat af als die warm wordt

Moet je die later weer op nieuwe invoeren als hij koud is start die gewoon en geeft geen fout codes aan alleen als hij warm is slaat die af en krijg je de codes dus is het verstandig om de ecu teressetten?????

Kans op een kapot injectorboompje, loop deze eens na.

Of defecteinjector, dat deze kortsluiting gaat maken bij warme motor

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

Vectra ecu voor de 2.5 gaan zelde kapot... Die zitten goed weggestopt onder het parafaan aan de bijrijderskant...

Bedoel je injector wim die 6 stekker, s of heel de kabel boom volgen en weet iemand waar de vacuüm slang op moet van de terug slag klep van de koelwater

Bedoel je injector wim die 6 stekker, s of heel de kabel boom volgen en weet iemand waar de vacuüm slang op moet van de terug slag klep van de koelwater

Kabelboom voor je injectoren is gewoon 1 boompje die alle 6 injectoren aan stuurt...

Dat deel is volgens mij los te bestellen

Aan de injectie rail vast getaped.??

Do it the beunhaas way is dst.

Boompje zit in een kunstof houdertje aan

De brandstof rail geklikt.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

Bij mij getapet.. Zal wel bij een beun geweest zijn in het verleden... Kan ik zo niet zeggen... Heb geen klemmetjes op me rail zitten..

Iemand een idee of de temperatuur sensor ermee te maken heb in de zelfde kabel boom van de injector, s is een temperatuur sensor met 2 draden bosch 050 767?????

@Vannos wrote:is mogelijk al eens de stekker er af gelaten en dan kijken of ie af slaat ?

Hij slaat wel aan alleen als die warm wordt slaat die uit en krijg ik de fout codes

Terug
Naar boven