Hallo,
Allereerste een kleine voorstel:
Hoi ik ben Rick
Woon in Eindhoven en rij een Opel Astra
Mijn broer die rijd een Vectra en vandaar dat ik even deze topic van Vectra join.
Hierop heb ik meteen een vraag. Tot op heden rijd mijn broer met zijn eerste auto rond, een Vectra 1.8 elegance.
Deze na een jaar te hebben gereden is hij opzoek naar een wat snellere inhoud.
We zijn wezen kijken naar een Opel Vectra 3.2 V6 GTS Elegance.
Echt een prima mooie auto, mooie kleur, interieur ziet er erg netjes uit.
Maar(!), nu zit ik met het volgende:
We gingen een proefritje rijden. alles liep lekker doet naar behoren totdat ik de kracht van de auto ging testen. vanaf cá 30 km/u optrekken was er geen probleem. liep lekker en trok hem goed door.
Nu ging ik vanuit stilstand staan en flink optrekken.
Toen ontstond het volgende probleem:
de auto verloor zijn 'druk' en de toerenteller schoot gemakkelijk (en snel) naar de 7000 toeren. koppeling ook helemaal los van de voet. gas loslaten tot de 4000/5000 toeren en weer gas, kwam geen druk dus ging ik ook niet verder naar voren.
schakelen naar een hogere versnelling ook geen succes.
om hem uit die toestand te krijgen moest ik gas los laten en de toeren terug laten lopen, rond de 2000-3000 toeren 'pakte' hij hem weer op en kon ik wel gewoon weer verder rijden.
Wat is dit?
Graag dat iemand hier met een antwoord kan komen?
Niet dat ik alleen maar hoor van; Niet kopen, niet kopen! :jerry
graag onderbouwende informatie voor mij.
Is dit op te lossen? of ligt het aan het koppelen van mij en mijn broer?
Hopelijk op een gauw antwoord
Greetz,
Rickskes
Allereerste een kleine voorstel:
Hoi ik ben Rick
Woon in Eindhoven en rij een Opel Astra
Mijn broer die rijd een Vectra en vandaar dat ik even deze topic van Vectra join.
Hierop heb ik meteen een vraag. Tot op heden rijd mijn broer met zijn eerste auto rond, een Vectra 1.8 elegance.
Deze na een jaar te hebben gereden is hij opzoek naar een wat snellere inhoud.
We zijn wezen kijken naar een Opel Vectra 3.2 V6 GTS Elegance.
Echt een prima mooie auto, mooie kleur, interieur ziet er erg netjes uit.
Maar(!), nu zit ik met het volgende:
We gingen een proefritje rijden. alles liep lekker doet naar behoren totdat ik de kracht van de auto ging testen. vanaf cá 30 km/u optrekken was er geen probleem. liep lekker en trok hem goed door.
Nu ging ik vanuit stilstand staan en flink optrekken.
Toen ontstond het volgende probleem:
de auto verloor zijn 'druk' en de toerenteller schoot gemakkelijk (en snel) naar de 7000 toeren. koppeling ook helemaal los van de voet. gas loslaten tot de 4000/5000 toeren en weer gas, kwam geen druk dus ging ik ook niet verder naar voren.
schakelen naar een hogere versnelling ook geen succes.
om hem uit die toestand te krijgen moest ik gas los laten en de toeren terug laten lopen, rond de 2000-3000 toeren 'pakte' hij hem weer op en kon ik wel gewoon weer verder rijden.
Wat is dit?
Graag dat iemand hier met een antwoord kan komen?
Niet dat ik alleen maar hoor van; Niet kopen, niet kopen! :jerry
graag onderbouwende informatie voor mij.
Is dit op te lossen? of ligt het aan het koppelen van mij en mijn broer?
Hopelijk op een gauw antwoord
Greetz,
Rickskes