• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel vectra B verschillende

boerstal1

Post weinig
Hallo,

Ik heb xenon in mijn auto een vectra b, maar ik heb er bijna geen licht van, heeft mischien 1 van jullie dit probleem ook?

Weet iemand mischien waar ik goedkoop een intrieur in het leer kan vinden of laten doen. (laten doen is meestal wel duur :thumbdown

Een sportfilter of een power filter wat werkt het best en is het wel verstandig

interieur kan je het beste opzoeken op www.ebay.co.uk meestal een heel stuk goedkoper als hier in NL/D.

Als ik jouw was zou ik een k&n inlegfilter gebruiken :) geen zandhapper dan.

En hoezo heb je geen licht van je xenon? welke K heb je?? 6000K en 4300K leveren volgens mij het meeste licht.

04112009001.jpg

nou ik weet niet wat voor een verlichting ik heb, heb het zo gekocht.

dus geen power filter nee gewoon een sport filter

ja klopt maar vond het een mooie foto :kewlpics

okey ja dan gaan de gewoon andere lampen in, binnenkort naar essen dus is kijken of ze daar wat onderdelen hebben voor mij!:)

Ik had ook last van de slechte lichtopbrengst, met de 4300k lampen heb je het beste resultaat. ( origineel )

Mvg,

Martijn

Een lederen inteieurtje op ebay.co.uk kost je zo'n 150Pond . Je zal hem alleen ff op moeten halen, maar dan ben je nogsteeds stukken goedkoper uit als hier in NL.

origineel gepost door jutoma

Ik had ook last van de slechte lichtopbrengst,

Heb je dit opgelost? Nieuwe lampen er in?

Worden xenon lampen minder fel naarmate ze ouder worden?

Heb je dit opgelost? Nieuwe lampen er in? Worden xenon lampen minder fel naarmate ze ouder worden?

Ik heb via Ebay twee osram 4300 k lampen gekocht, ik heb sinds dien veel meer licht.

De kleur is ook niet schreeuwerig , mooi helder wit.

okey dus mocht ik er nieuwe koplampen in willen gooien dan moet ik mischien ook een nieuwe kabelboom halen of zelf trekken? lijkt mij dat ik er toch gewoon een vectra koplampen in kan gooien.

4300 k is dus wel een mooie lamp ja en osram is een goed merk kwa xenon:thumbup

ja ik heb geen hoogteregeling voor de koplampen dus dan zijn het waarschijnlijk toch gewoon plug en light :o

of zie ik het dan echt verkeerd.

Jij hebt ook een mooie vec aparte kleur, heb je hem al lang en is de al helemaal af :agent

Vectra-B met origineel Xenon.

- Deze heeft AUTOMATISCHE hoogteregeling!!

- Deze regeling word gecontroleerd, wanneer er problemen mee zijn krijg je een melding via een lampje (TID) of op je schermpje (MID)

- Hierdoor heb je geen hoogte stelknop in je auto, koplamp hoogte word via sensoren bij de wielen geregeld.

- Vaak als er weinig licht uit komt zijn de lampjes aan vervanging toe, en vervangen voor Osram 4300K lampjes is vaak de beste oplossing.

Willem

Ja maar ik ga zie niet ombouwen na de orginele koplampen! :hmmz zou gek zijn :)

Ik bedoel andere koplampen maar wel met xenon optie, alleen ik wil mischien van die koplampen kopen met die ringetjes net als bij bmw.

En dat kan wel toch of dat ook niet...

Ja is een aparte kleur dat olijf grrijs

Maar ik heb nu deze lampen de in maar de blijft de hele tijd CHECK op het dashboard staan? Weten jullie hoe dat zou kunnen.

Vriendelijk danmk :wors

Dan is het logisch dat je licht weinig licht geeft.

Dat betekend dat er een storing is in de hoogte regeling van de koplampen.

Dan worden ze helemaal naar beneden gezet. (tegen verblinden).

dit kan je laten uitlezen bij een opel dealer.

meestal is er een hoogte sensor kapot.

Willem

Terug
Naar boven