• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel vectra B verschillende

Maar jij hebt een i500 wil zon dingetje nog een beetje lopen dan?

Heb je de veel aan gedaan al en heb je hem al lang?

Schijnt dat er meerdere met dit probleem zitten, er schijnen een hele vrahct van in Backorder te staan, dus om eraan te komen is al een heel gevecht.

Wat je wel kan doen is je auto tegen een vlakke wand zetten, licht aan, en met de hand omhoog stellen.

dan heb je in ieder geval licht.

Willem

Weet jij mischien waar je een carbonen motorkap kan halen voor een vectra ik heb net ff gegoogle maar ik kan er geen 1 vinden

Ik zou niet weten waar je zo'n motorkap vandaan haalt, ben helemaal niet zo bezig met dat ''Tunen'' zeg maar.

Ik houd het lekker subtiel, met mijn 17'' Irmscher Velgjes, Irmscher einddempertje en dergelijke.

Willem

don carbon zou er een kunnen maken . . . maar ga eerst zitten voordat je de prijzen gaat zien!!!!

EN . . . 99% van de mensen die een vectra koopt, houden van stijl en klasse . . . niet van playmobile auto's zeg maar ;)

Dus als er weinig vraag naar is . . . is er ook weinig aanbod voor dat soort materiaal.

Tis geen honda CRX zeg maar . . . om maar even een voorbeeld te noemen :angel

ja ik hou ook van stijl en klasse maar een carbonnen motor kap + spiegels en het dak zwart en de kofferbak zwart ziet er denk ik wel chick uit :cool:

Maar dat word te prijzig dus jammer dan.

En is het moeilijk om in plaats van geel kleurige dashboard als verlichting voor je kilometer stand en climate om dat rood of blauw te maken?

En ik heb ook een paar mooie teller achterplaten gezien, is dat moeilijk?

En nu ik dan toch bezig ben :D schuifmoeren kennen jullie dat voor de velgen zodat je 5*112 onder de vectra van ons kan leggen, maar is dat wel zo goed.

origineel gepost door boerstal1

ja ik hou ook van stijl en klasse maar een carbonnen motor kap + spiegels en het dak zwart en de kofferbak zwart ziet er denk ik wel chick uit :cool:

Maar dat word te prijzig dus jammer dan.

tja je kan aan folie denken, maarja dat is dan toch wel weer . . . NEP :)

ow en die spiegels . . . waag het niet om die vorm te veranderen :swear.............................:angel

En is het moeilijk om in plaats van geel kleurige dashboard als verlichting voor je kilometer stand en climate om dat rood of blauw te maken?

En ik heb ook een paar mooie teller achterplaten gezien, is dat moeilijk?

neuj . . . zie het how-to gedeelte

En nu ik dan toch bezig ben :D schuifmoeren kennen jullie dat voor de velgen zodat je 5*112 onder de vectra van ons kan leggen, maar is dat wel zo goed.

ja hoor . . . dat hebben er maar genoeg hier.

Terug
Naar boven