• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra B

@SigNumberOne wrote:@HofsOpel wrote:even snel een vraagje aan de Opelkenners. Ik moet een roestplekje wegwerken en heb dus de kleurcode nodig van de auto. Iemand die enig idee heeft waar ik dat kan vinden? In de auto zelf kan ik geen sticker vinden..

in de bijrijdersdeur bij je slotvanger zit een plaatje waarop dit staat.

is een letter met 3 cijfers

welkom hier trouwens :thumb

jep

en als die daar niet staat op het aluminium type plaatje onder de motorkap

kan ook groen geverfd zijn in jouw geval ;)

Het staat inderdaad op het aluminium type plaatje onder de motorkap.

Als je het niet zeker wet kan je natuurlijk ook altijd gewoon even de dealer zelf bellen.

Het staat inderdaad op het aluminium type plaatje onder de motorkap.

Als je het niet zeker wet kan je natuurlijk ook altijd gewoon even de dealer zelf bellen.

@Mr.F wrote:Leuke Vectra!

Heb je hem toevallig in Goes gekocht, of lijkt dat zo op de foto's? :P

Dankje!

Ja, in Goes op het industrieterrein. Kom je daar ook vandaan dan?

@Mr.F wrote:Leuke Vectra!

Heb je hem toevallig in Goes gekocht, of lijkt dat zo op de foto's? :P

Dankje!

Ja, in Goes op het industrieterrein. Kom je daar ook vandaan dan?

nu zag ik wat leuks voorbijkomen! Je kunt dus je radio via je stuur bedienen. Mijn vraag is nu, heb je genoeg aan die toetsjes alleen of moet je nog meer hebben om het aan te kunnen sluiten?

nu zag ik wat leuks voorbijkomen! Je kunt dus je radio via je stuur bedienen. Mijn vraag is nu, heb je genoeg aan die toetsjes alleen of moet je nog meer hebben om het aan te kunnen sluiten?

airbag ring (voor de bekabeling naar het stuur) en een stuur met uitsparingen voor de knopjes en een airbag als die niet bij het stuur zit ;)

die stuurtjes zijn te krijgen in 4-spaaks:

plastic, leder en irmscher (speciale grepen aan de zijkant en verschillende kleuren)

3-spaaks sportstuur:

leder en irmscher/gsi

airbag ring (voor de bekabeling naar het stuur) en een stuur met uitsparingen voor de knopjes en een airbag als die niet bij het stuur zit ;)

die stuurtjes zijn te krijgen in 4-spaaks:

plastic, leder en irmscher (speciale grepen aan de zijkant en verschillende kleuren)

3-spaaks sportstuur:

leder en irmscher/gsi

@wim-v6 wrote:alle knoppen in het middenpaneel zijn voorzien van nachtverlichting, deze is helaas alleen vaak kapot..

Willem

Okee, weet je toevallig waar je die lampjes kan halen?

@wim-v6 wrote:alle knoppen in het middenpaneel zijn voorzien van nachtverlichting, deze is helaas alleen vaak kapot..

Willem

Okee, weet je toevallig waar je die lampjes kan halen?

oke daar kom je nu mee, :jerry

heb mijn auto daar gekocht had wel een paar problemen daarna. maar zijn ondertussen al op gelost

En ben het met je eens koop niks daar.

oke daar kom je nu mee, :jerry

heb mijn auto daar gekocht had wel een paar problemen daarna. maar zijn ondertussen al op gelost

En ben het met je eens koop niks daar.

Terug
Naar boven