• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

origineel gepost door opel-devil

origineel gepost door Vec Station

origineel gepost door Hans

hey ook uit Heemskerk!king:

Yep, moet je mn wagen ook wel kennen. staat altijd langs vrij drukke weg. :P

en nog iemand uit heemskerk hier :P wordt nog eens druk zo met mensen uit heemskerk (of naja ik kom uit heemskerk en ik woon eigenlijk nu in beverwijk.)

Heb geen van jullie beiden nog zien rijden eigenlijk.

en ff on-topic ik kwam gister weer die blauwe Vectra a tegen met de letters VECTRA op ze sideskirts bij de praxis in beverwijk rond half 6, heb er nog ff tijdje gestaan en fotos gemaakt, blijft toch een leuke vec om te zien.

Klopt, die blauwe is van Ben, woont ook in heemskerk. :D

maar die zit nergens op forums zover ik weet.

origineel gepost door nova....

Vanmorgen op de boschdijk bij de zernikestraat een witte vectra a TR-HJ-** met 2000 bumpers voor en achter,5 spaaks velgen eronder en een hondavleugel op de achterklep:cry .. zonde! omstreeks 8.15 uur.

Snap niet dat er dan zoveel calibra's graag met zo'n honda spoiler willen rond rijden:o:P:D

Gespot 14-03 op de A1 vlakbij Barneveld...

SP_A1598.jpg

Bestuurder ging vlakvoor de afslag naar het tankstation...

Viel op door de 27mc antenne met magneet-voet :P

Dat issie

Hey Nova....

Kom jij ook uit Eindhoven?? Anders zal je me iedere dag daar op de Boschdijk zien crosse :D

origineel gepost door kimmiej666

Dat issie

Hey Nova....

Kom jij ook uit Eindhoven?? Anders zal je me iedere dag daar op de Boschdijk zien crosse :D

Ja daar wonen we,

Over de boschdijk kom ik elke dag wel een keer....is het niet met de astra G dan met de bus van het werk:thumbup

Vanmorgen op de boschdijk bij de zernikestraat een witte vectra a TR-HJ-** met 2000 bumpers voor en achter,5 spaaks velgen eronder en een hondavleugel op de achterklep:cry .. zonde! omstreeks 8.15 uur.

Snap niet dat er dan zoveel calibra's graag met zo'n honda spoiler willen rond rijden:o:P:D

Ik ook niet maarja mijn smaak is het niet,als jij het mooi vind dan is het goed:):)

Dat issie

Hey Nova....

Ja daar wonen we,

Over de boschdijk kom ik elke dag wel een keer....is het niet met de astra G dan met de bus van het werk:thumbup

hehe dan spotten we elkaar misschien wel regelmatig.. moet er iedere dag overheen voor me werk :D Zal in ieder geval eens in de gaten houden :P

Gister gespot in het WEC in Purmerend. Kwam hem tegen vlak voor ik de parkeergarage uitreed, dus nog maar ff een rondje gereden om een fotootje te maken.

Afbeelding142.jpg

Strakke bak, alleen zonde van de missende booskijker (rechts)

Peter

Dat issie

Hey Nova....

Ja daar wonen we,

hehe dan spotten we elkaar misschien wel regelmatig.. moet er iedere dag overheen voor me werk :D Zal in ieder geval eens in de gaten houden :P

vanmorgen de vectra weer gezien (vrouw achter het stuur)op de D cuyperslaan reed je me te gemoed... Ik reed met de bus vant werk:D

[/quote]

vanmorgen de vectra weer gezien (vrouw achter het stuur)op de D cuyperslaan reed je me te gemoed... Ik reed met de bus vant werk:D [/quote]

Hehe dat was ik dan zelf achter het stuur :D

Kan best zijn dat ik je busje heb gezien, maar kan het me even niet voor de geest halen:D

vanmorgen de vectra weer gezien (vrouw achter het stuur)op de D cuyperslaan reed je me te gemoed... Ik reed met de bus vant werk:D [/quote]

Hehe dat was ik dan zelf achter het stuur :D

Kan best zijn dat ik je busje heb gezien, maar kan het me even niet voor de geest halen:D [/quote]

klopt je zat ook achter het stuur:jerry das een hyundai ne witte:)

Gespot Speaker

Vanuit het raam aan de Baarnschedijk in Baarn.

De glimmende witte bolide van Speaker.

Net gewassen zeker?

Groetjes,

Marco

Hahahaha Nee , niet eens net gewassen, sterker nog .... reed op de A27 achter een vrachtwagen die olie verloor dus zit ie onder de oliespetters!! misschien glom ie daardoor!! :P

Ik moest in Soest wezen maar was zo aan het ouwehoeren dat ik de afslag Soest vergat dus ff door Baarn gereden!!

JIJ HEBT ECHT WEINIG TE DOEN HE!! DAT JE ZO DE HELE DAG UIT HET RAAM KAN TUUREN!!!!! :jerry

Groetjes

Peter

Eigenlijk de laatste 3 weken gespot in Almere op de Evenaar thv de nieuwe brug!

IMG_7116.jpg

Vraag me af wat voor bumper dat is?

Peter

Vamiddag gespot in Putten... deze jongen had haast om thuis te komen... was rond 17.00, net na de flitspaal was die ook thuis:

SP_A1641.jpg

origineel gepost door Ghanz

IMG_5662.jpg

op de weg tussen zwolle en kampen...

iemand van hier....?

Deze heb ik ook gespot in de omgeving van Kampen... kon alleen geen foto maken.

origineel gepost door PAASHAAS

En vandaag gespot in Born ( eindelijk hebben we er een foto van, die bekende OPC blauwe B hatchback :P) :

Ik kom hem wel eens in sittard tegen. Dan komen wij elkaar dus tegen en heeft hij mij ook gezien, denk ik.. niet dat iedereen dat belangrijk vind om elkaars vectra te zien..:hmmz:P

Terug
Naar boven