• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

origineel gepost door opel-devil

Heb jouw ook nog steeds niet gespot anders :P woon je niet in de buurt van de c1000 dan?

Nope juist de andere kant, richting Vomar :afro

Hij verstopt em altijd achter andere auto's op de stoep;) ...

Ik rij er dagelijks langs en hij staat er zo goed als altijd.. alleen rij ik er nie zo rustig langs..:P

aah vandaar :P kwam gister nog wel de gouden vec c van arnoud tegen toen ik terug kwam van de vag opel.

Ik haal wel vaak een vriend op die zowat naast de vomar woont dus ik heb vast nog niet goed genoeg gekeken :P.

origineel gepost door piet

afgelopen zondag een aantal gespot op het hornbach terrein in kerkrade waaronder verdacht veel die van paashaas:P:P :D

Heey Piet, valt me toch tegen dat je geen foto erbij geplaatst hebt, ut was zo'n geweldig foto-weer daar :P

339396254.jpg

op circuit zandvoort vandaag

Vanmorgen een zwarte GT ZV-40-** Dtm einddemper 6 spaaks velgen 15` omstreeks 8.00 uur op de Vestdijk/18 Septemberplein in Ehv... zat een hardcore figuur in;)

op de raamband stond Lunatic opel freaks

Ik wou me vriendin ophalen en zie dit staat

Ff foto's gemaakt maar geen eigenaar gezien ik rij deze weg heel vaak maar 1ste keer dat ik hem hier zie, maar wel vaker zien rijden heel vlot

Gespot Berg a/d Maas

Foto0231.jpg

Foto0232.jpg

spot elke x een mooi vectra a in heerde bij een transport bedrijf!

iemand van hierzo,als ik er weer heen moet zal ik wel ff fotoschieten heb nu foon met cam:wub

gr een maffebertje:cool:

Vanmiddag een vectra a zwart verlaagd velgen,uitgebouwd ZT-15-** achteraan in Blixembosch (Amerikaanse wijk).... tussen 13.00 en 13.30 uur

eergisteren ochtend een blauwe I500 op de halfweg ri. IKEA haarlem, reed als een opa, zal wel kouwe motor hebben gehad...

Terug
Naar boven