• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Vanmiddag in Rhoon (R'dam)

donker Blauwe vectra-B2 met zeer nette velgen, en een Irmscher einddemper.

Hing alleen achter een sleepwagen, met een sticker BESLAG op de ruit.

Willem

@drempelvrees wrote:Misschien dan in beslag genomen bij zo'n wietplantage actie, maken ze meestal zeer duidelijk bekend wat er in beslag genomen wordt

of ze hebben een tijdje geen verzekering betaald of wegenbelasting of boetes open staan.

Gesignaleerd gestaan en gaan rijden...BINGO!!

Maandag vanuit Assen spotte ik deze mooie Vectra A 2000 ergens in de buurt van Apeldoorn.

0-SAM_1121.jpg

Er werd ook nog omgekeken naar m'n Kadett. Misschien dat jullie door hadden dat ik een foto maakte?? :sleeping

@rooiepeet wrote:@speaker wrote:@jraaf wrote:Vandaag rond 20.00 speaker kleur C1 SW Z1.9DTH Leusden. Liet 'm voor gaan maardaarna mocht ik er weer langs was op weg met een bed en een lamp voor m'n zus. Kwam goed mee in m'n spiegel toen we er optrokken bij het stoplicht. Viel mij wel op da'k aardig wat zwarte rook cadeau gaf. :thumbup gegeven toen ik moest afslaan. iemand van 't Forum?

Safe driving Jurgen

Ik was het niet !! Al komt er bij mij ook een flinke roetwalm van de vorige eigenaar uit. ( wordt wel minder !! )

al die gechipte diesels gaan toch roken bij vol gas?

Nee hoor, maar de irmscher dempers die ik er nu onder heb , zaten voorheen onder een 2.2 DTi die aardig roette.

Daarom roet de mijne nu ook. Maar das niet van lange duur !! :sleeping

onze oude Chipped bedrijf's CDTi Roette wel hoor, zo ook de originele CDTi (bijde zonder roetfilter 110kw)

de 3.0 was helemaal niet normaal hahaa... rookgordijnen gewoon.

Willem

Spotte vanavond omstreeks 19uur een bruin/paarse vectra A vanuit Maashees richting Venray.

Had kentekenplaathouder & stickers van Vectrateam.nl

dubbele eindpijpjes (remus?)

erg nette auto, erg netjes in de lak en goed bijgehouden!

Draaide af bij de Mc Donalds, ik reed achter 'm met een golf V.

Kwam daarstraks rond 18:30 op de Ringbaan-noord in Weert een nette zilvere B-Vectra met dik schoeisel en verlaging tegemoet,

hij zag mijn D-Kadett eerder dan ik hem..we hebben elkaar nog gegroet :thumb

@D-gek wrote:Kwam daarstraks rond 18:30 op de Ringbaan-noord in Weert een nette zilvere B-Vectra met dik schoeisel en verlaging tegemoet,

hij zag mijn D-Kadett eerder dan ik hem..we hebben elkaar nog gegroet :thumb

Kan misschien zijn dat da Poetoe is?

@jraaf wrote:Vandaag rond 20.00 speaker kleur C1 SW Z1.9DTH Leusden. Liet 'm voor gaan maardaarna mocht ik er weer langs was op weg met een bed en een lamp voor m'n zus. Kwam goed mee in m'n spiegel toen we er optrokken bij het stoplicht. Viel mij wel op da'k aardig wat zwarte rook cadeau gaf. :thumbup gegeven toen ik moest afslaan. iemand van 't Forum?

Safe driving Jurgen

Beetje late reactie, maar dat was ik herkende je auto meteen blauwe knipperlichten kon niet missen :thumbup .

Beetje rook was geen probleem, ff gassen is altijd leuk.

Net in Breugel op de Piet Heinlaan een mooie zilveren B station met 17" antraciete velgen gezien kenteken 21-FK-..

Zag er zeer mooi uit, iemand van hier???

@drempelvrees wrote:Net in Breugel op de Piet Heinlaan een mooie zilveren B station met 17" antraciete velgen gezien kenteken 21-FK-..

Zag er zeer mooi uit, iemand van hier???

Hebben samen in Son centrum op het terras gezeten bij dat festival.. anders had je misschien onze vectra ook kunnen zien..

Dat moet dan vorige week maandag of dinsdag zijn gweest...

Sinds woensdag vakantie en niet voor 11 uur me bedje uit te krijgen :D

Terug
Naar boven