• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Van middag gespot in Cuijk

zuk93555.jpg

Iemand van hier of benkende wagen?

Ik ken de wagen wel van foto's maar meer weet ik dus ook niet....volgende keer een briefje achter zijn ruitenwisser doen met de URl erop ofzo....leuke wagen, intresant om te weten dattie nog rijdt :thumbup

Ik heb gisteren ook een vectra gespot, dan wel op de ring van Eindhoven....

paashaas, ben jij niet bekent met een opc blauwe vectra b? denk een v6.

het was niet die van ali gsi.

dikke vec, in limburg.. is jou terrein;)

Origineel gepost door mayhem

paashaas, ben jij niet bekent met een opc blauwe vectra b? denk een v6.

het was niet die van ali gsi.

dikke vec, in limburg.. is jou terrein;)

Ik ken hem niet wel al een foto van gezien het is een hatchback word regelmatig gespot in de regio Sittard...

Ik hoopte hem ook al eens van dichtbij te bekijken maar tot nu toe nog niet kunnen traceren die wagen :(

Ik ga deze dagen eens een poging wagen met de camera in de aanslag. Steevast hetzelfde tijdstip rijdt de Vec op een bepaalde plaats die ik ook passeer. Alleen hopen dat de bestuurder geen vakantie heeft :P

Vanavond gespot op de N271 (provinciale weg tussen Sittard en Roermond.

Reed weg bij het shell tankstation bij Sittard.

Reed achter me en ging de eerstvolgende afslag naar links.

Reed nog even naast me in het voorsorteervak :thumbup

Blauwe Vectra-A, grote spoiler op de achterklep, verlaagd, angel-eyes met Xenon en groot de letters VECTRA in het wit op de zijkant.

Mooie ride. :wors

Iemand van hier?

Greetzz Astra_G

Deze vandaag in Koningsbosch tegen gekomen. Gaaf dat je zwaaide :D

sittard6gr6.jpg

Ik dacht aan Piet maar ik begreep dat de Vec kort geleden van eigenaar is gewisseld?

ja dat klopt ik heb de vectra niet meer ,niet omdat hij niet goed was maar oude liefde roest niet,ik heb na lange tijd weer een goede manta b zodoende;)

Origineel gepost door piet

ja dat klopt ik heb de vectra niet meer ,niet omdat hij niet goed was maar oude liefde roest niet,ik heb na lange tijd weer een goede manta b zodoende;)

Laat de nieuwe eigenaar zich dan eens aanmelden hier :thumbup

heb hem al gevraagd of hij het opel-forum kent,hij kon het niet en hem maakte het niet zoveel uit hij zat niet veel achter de pc,dus denk niet dat we hem hier zullen zien op het forum :)

Net gespot:

Achter mij:

Vectra C, met hele aparte strepen en zo'n gek ding op het dak:P

Begon ook lampje te lopen: STOP POLITIE

Maar ik heb de overheid lekker niet gesponserd.

Ze dachten dat ik geen rijbewijs had, omdat ik er jong uit zag! Jammer voor hun. Ik heb er wel 1.

Zuiderzeestraatweg Elburg

Hopelijk geen bekenden van jullie

Origineel gepost door PAASHAAS

Volgende keer wel ff een foto maken he, kadettsr :vertag :P:P:P:P

Haha jah, k heb helaas geen fotocamera op mijn mobiel en k had ook geen gewone bij me.

Anders had ik paar foto's genomen voor op het forum.

;)

Hopelijk niet iemand van hier..

Hoogeveen: twee gewonden na botsing tussen vrachtauto en personenauto

Op de kruising Voltastraat - Marconistraat zijn vanmiddag rond half vijf bij een aanrijding twee gewonden gevallen.

Een personenauto werd ter hoogte van het rechter achterportier geraakt door de met betonijzer geladen truck met oplegger.

De automobilist reed -zonder de verplichte stop te maken- de kruising op, waar de truck van links over de Marconistraat aan kwam rijden.

Door de klap werd de personenauto de bosjes links van de Voltastraat in geslingerd; de truck stopte aan de overzijde van de kruising.

Omdat de verwondingen van de passagiere ernstig leken, werd ook het Mobiel Medisch Team opgeroepen.

De traumaheli landde op de Voltastraat, op circa honderd meter van het ongeval, op de parkeerplaats van een bedrijf.

De bestuurder van de personenauto kon vrij vlot naar de ambulance overgebracht worden; de berging van zijn passagiere vergde meer tijd.

De vrouw werd uiterst behoedaam en middels een wervelplank uit de auto bevrijd en eveneens per ambulance afgevoerd.

Lijkt er wel op dat de Vectra zich aardig heeft gehouden tegen de vrachtwagen, en dat hij net op een 'gunstige' plek erin is gereden, net boven het achterwiel. Verder naar voren is dan altijd minder prettig.

Terug
Naar boven