• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

13-01-13 gespot ... rond de klok van 15:00 uur

Zwarte vectra b2 station met achterklepspoiler

en getinte ramen ...

Kwam voorbij op de a6 bij Lelystad ...

Richting Almere ...

Toen de a27 op richting Huizen ...

Toevallig iemand van hier ????

Maandag 14 januari +- 14:40 bij het Martini Ziekenhuis Groningen: goudkleurige vectra-C station. Reed nogal wat sneller dan toegestaan en toeterde naar mensen die geen rekening met hem hielden. Aso'tje...

net op de a2

een bordeux rode gts chevrolet...

3.2 v6 met creme leder interiuus ( dat is iemand van hier volgens mij )

zag wel dat er gas in de wagen aanwezig was :fy1

verder mooie wagen

Aan de grens van Putte NL/BE een donkere Vectra B stationwagen met spoiler en CCFL Angel Eyes. Iemand van hier?

@kammers85 wrote:net op de a2

een bordeux rode gts chevrolet...

3.2 v6 met creme leder interiuus ( dat is iemand van hier volgens mij )

zag wel dat er gas in de wagen aanwezig was :fy1

verder mooie wagen

Ik was het niet heb een sedan en zeker geen GAS ben er wel benieuwd naar moet ook een ingevoerde zijn!

Eindelijk kan ik weer in het licht naar huis rijden. Ben dat in het donker rijden wel weer zat voor een jaar. :jerry

Zag een mooie beige Vectra C GTS tegemoet komen net voor Avenhorn (op de N243). Was verlaagd met dikke wielen.

@Nick-GSI wrote:Volgens mij speaker vandaag speaker gespot, rond half 6, ging rechtsaf ( volgens mij naar de Mac Almere haven )

Jep ! Dat was ik !!

FF MAC-tijd !! :thumb

Vanmiddag een witte vectra b met rode spatlappen en dacht een rolkooi zo te zien .. gezien op de kruising L de keylaan Berlagelaan rond 12:00 uur.

@speaker wrote:@Nick-GSI wrote:Volgens mij speaker vandaag speaker gespot, rond half 6, ging rechtsaf ( volgens mij naar de Mac Almere haven )

Jep ! Dat was ik !!

Je hebt toch een vast tafeltje daar Peet ;)

@speaker wrote:@Nick-GSI wrote:Volgens mij speaker vandaag speaker gespot, rond half 6, ging rechtsaf ( volgens mij naar de Mac Almere haven )

Jep ! Dat was ik !!

valt wel op die vec van je, ik kwam over de linkerbaan voorbij racen met me undercover zilvere astra f 1.6 hahaha

@GTS Power wrote:@speaker wrote:@Nick-GSI wrote:Volgens mij speaker vandaag speaker gespot, rond half 6, ging rechtsaf ( volgens mij naar de Mac Almere haven )

Jep ! Dat was ik !!

Je hebt toch een vast tafeltje daar Peet ;)

Die tafeltjes zitten allemaal vast ( aan de grond ) Tom ! :thumb

@Nick-GSI wrote:@speaker wrote:@Nick-GSI wrote:Volgens mij speaker vandaag speaker gespot, rond half 6, ging rechtsaf ( volgens mij naar de Mac Almere haven )

Jep ! Dat was ik !!

valt wel op die vec van je, ik kwam over de linkerbaan voorbij racen met me undercover zilvere astra f 1.6 hahaha

Ow , was jij dat !?! ;)

Tijdje geleden een grijze vectra V6 41-DD en een rode vectra A GT DN-FN deze stonden beide vanuit het centrum naast het bussstation bij het Fellenoord tijd rond 16:00 uur

Terug
Naar boven