• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

In een grote pc hoofdlaan tractor ,donkergrijze nissan murano 20 inch wielen rijden er niet veel van rond.

Of op mijn zundapp ks50 donker rood en veel herrie.

Of in mijn vrouw der grijs met zilvere smart brabus.

De chevy vectra is de deur uit geniet nu een ander van.

Iedere ochtend en avond kom ik een arden blauwe C2 OPC of OPC line tegen op de Deckersstraat of nog net Dorpstraat in Leveroy.

Ook geregeld dagelijks een C1 zwart, sedan met logoloos grilletje en smoke achterlichten op de Kelperweg naar Leveroy toe en soms ervanaf (ook zowel s' morgens als 's avonds spotten)

En vandaag spotte ik om 18.00 uur ook nog een vectra C Station die geparkeerd stond bij Kinderopvang 'T Zonnetje in Nederweert-Eind

@astrawez wrote:Gisteren stond deze lage (en bekende) C2 SW hier voor de deur. ;)

Klopt dat is de mijne was toevallig even wat halen daar

En die zilveren vectra 2000 zie ik bijna elke dag die eigenaar werkt om de hoek bij mijn werkgever is een hele nette vectra a ook echt een liefhebber

@Wess1988 wrote:

Hele dikke signum. Mooie uitlaten, mooi geluid, dikke snowflakes,en zwarte motorkap. Was een c1 :)

Duimpje gedaan naar de bestuuder :thumb

Dit is idd Roy uit Lelystad, maar hij rijd niet op de wel bekende Snowflake's.

Foto-JWVZ4Q3Z.jpg

Inderdaad https://www.facebook.com/RideOfYours" onclick="window.open(this.href);return false; is mijn fotopagina. daar staan vast en zeker nog wel wat foto's op en anders maken we die toch nog even Wess1988.

Door andre van t erve kreeg ik bericht dat ik gespot was.Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik me wachtwoord enzo vergeten was dus nooit meer online gekomen. maar ik ben terug :p

nice vectra C heb je trouwens. en zag in me achteruit spiegel dat je je telefoon al in je handen had voor een foto. maar ik zie dat je in haven woont dus kom wel een keertje buurten :p

gr roy

Net deze signum gespot, zie hem vaker staan en rijden maar nu eens op de foto, kunnen zetten.

Zit de eigenaar hier toevallig op het forum?

Heeft ook irmscher grilletje.

@Wess1988 wrote:Oow leek even zo tijdens het rijden :)

Hij is hier niet actief?

Was hier wel actief maar volgens mij nu niet meer, maar heb via Facebook contact met hem king: en hem gezegd dat hij gespot as hier op het forum dus misschien dat hij een nieuw account aanmaakt :wtf

Gisteren rond 17:30 op de rondweg in Eindhoven een verlaagde zilvere Vectra C1 GTS met dikke wielen gespot.

Kenteken: 06-LD-PR

Ik vond dat een mooie auto :thumbup

Terug
Naar boven