• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Origineel gepost door daanbart

hele dikke en mooie vectra gespot in breda ,

het was een zwarte 2000 met hele dikke velgen en bruut verlaagd.

rond 17.00

Foto-M4XGWSQN.jpg

Deze?? Stond al een tijdje te koop nu is hij verkocht

Origineel gepost door 1985

5 maart 2007 in de middag. deze vectra gespot in

Oldermekoop of sowiets, was erug fries dorpje

dat is in gorredijk

Gistermiddag +/- 17.15 uur zoals vaak rond dat tijdstip in Sittard bij de Shell aan de Middenweg een opc blauwe B-Vec gezien. Het is volgens mij geen opc.

En ook gistermiddag, pakweg vijf minuten later, in Susteren bij de verkeerslichten op de Rijksweg bij het kruispunt met de weg richting Roosteren een zwarte A-Vec. In elk geval was die niet meer origineel maar ik zag het allemaal net wat te laat.

Origineel gepost door Flintstone

Gistermiddag +/- 17.15 uur zoals vaak rond dat tijdstip in Sittard bij de Shell aan de Middenweg een opc blauwe B-Vec gezien. Het is volgens mij geen opc.

Klopt want van de B Vectra zijn er nooit OPC's gemaakt...we hadden wel de I-500 en de I-30....

En neem volgende keer nu je camera mee kerel :thumbup

By the way :

Afgelopen donderdag zag ik deze dikke vec voorbij schieten in zuid limburg :

Origineel gepost door PAASHAAS

Origineel gepost door Flintstone

Klopt want van de B Vectra zijn er nooit OPC's gemaakt...we hadden wel de I-500 en de I-30....

Dat zeg ik, het was volgens mij geen OPC :P

Een donkerrode Vectra B, in de file/snelweg bij vanaf alkmaar richting amsterdam(geloof A10, weet niet zeker, let ik niet op :D), leuke spoiler, haaienvinnetje, einddemper, en OPEL op de achterruit.

Iemand van hier misschien?

Heb er weer 2 gespot in de regio Eindhoven :

(alhoewel die 2de niet echt mee telt maar goed :P)

wel 2 x een 6-pitter :thumbup

(áls ik de einddempers mag geloven... ;))

ik vind die bordeaux rode vectra a wel mooi alleen die mistlampen in het midden en die grote gaten ernaast echt niks:thumbdown,als ie dat wegliet had ie echt wel een monstermooie vectra:thumbup

afgelopen zaterdag center gezien in assen (auto was wel smerig)

en net toen ik weg ging draaidenet de parkeerplaats af volgens mij was dat ali gsi die in assen aankwam rond 1430

Groeten patrick

Origineel gepost door Jerremy

Die groene weet ik niet. De station is in ieder geval een 1.8i 16v

Ik heb afgelopen weekend deze dikke Vec nog gespot :

gespot10.jpg

Origineel gepost door Jerremy

Die groene weet ik niet. De station is in ieder geval een 1.8i 16v

Ik heb afgelopen weekend deze dikke Vec nog gespot :

gespot10.jpg

Waar heb je deze gezien? Want hij lijkt sprekend op 1 die hier in de buurt rijdt...

Die heb ik gespot in Roermond, maar de eigenaar (heb hem gesproken) is een brabander en is meen ik lid van Opel Club Brabant...

Ik heb gisteren trouwens deze dikke vectra gespot in Waalwijk :

Gisteren nog een A-Vec gespot bij de Kennedymars Sittard, tussen Roosteren en Dieteren. Klonk ook mooi. Er stond iets van ... Tuning Club op de voorruit. Drie letters op de puntjes maar ik kon net niet lezen wat.

Terug
Naar boven