• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Origineel gepost door Flintstone

Hé, das Freggel123 in Montfort

Goed gezien :vertag

Zelluf heeft ie het nog niet echt in de gaten dat die picca hier staat :P

Weert Eindhoven

gisteren(vrijdag) 20.00uur

Fel geel goude vectra

gecleand

verlaagd

volgens mij 9 j rondom

rondom spatbordranden uitgebouwd of gerold

was een hele aparte auto

Iemand van hier??

vectra gespot van 1985

vecatrab1b2yt5.jpg

Dikke uitgebouwde vectra a in volgens mij OPC blauw bij het Shell tankstation in Kevelaer, ik kon het niet met zekerheid zien maar volgens mij stond de auto te koop bij die handelaar daar vlak naast de deur.

rijd in omgeving zaltbommel/ammerzoden rond....

beetje kleine foto, wel een mooie wagen:thumbup

DSC00352.1.JPG

zal volgende keer een grotere/betere maken, had haast!

En paashaas jij spot echt ongeloofelijk veel auto's he...astra's, veccie's, corsa's, van alles haha :thumbup

Ik spot deze telkens in Sittard:

Voertuigsoort Personenauto

Merk OPEL

Handelsbenaming VECTRA-B-CC; X2.5XE

Kleur(en) Blauw

Brandstof Benzine

Geen foto's helaas. Ziet er bijzonder net uit.

Origineel gepost door Jay_B

En paashaas jij spot echt ongeloofelijk veel auto's he...astra's, veccie's, corsa's, van alles haha :thumbup

Kwestie van opletten en je camera bij de hand houden.....

(en het feit dat ik een baan op de weg heb...dan zie je ook meer als iemand die een kantoorbaan heeft he :P)

Heb die dikke astra van jou ook al gespot (ik gok bij jou thuis voor de deur) maar vanwege de schade die er toen aan was heb ik uit respect geen foto gemaakt....

Origineel gepost door Flintstone

Ik spot deze telkens in Sittard:

Voertuigsoort Personenauto

Merk OPEL

Handelsbenaming VECTRA-B-CC; X2.5XE

Kleur(en) Blauw

Brandstof Benzine

Geen foto's helaas. Ziet er bijzonder net uit.

Foto's flintstone :vertag :P:P:P:P:P

(ik weet dattie mooi is) :D:D:D:D

Origineel gepost door PAASHAAS

Kwestie van opletten en je camera bij de hand houden.....

(en het feit dat ik een baan op de weg heb...dan zie je ook meer als iemand die een kantoorbaan heeft he :P)

Heb die dikke astra van jou ook al gespot (ik gok bij jou thuis voor de deur) maar vanwege de schade die er toen aan was heb ik uit respect geen foto gemaakt....

ja daar heb je idd wel gelijk in!! Als je veel op de weg bent spot je ook veel....Als ik et goed heb rijd je ook óf in een busje óf vrachtwagen? Lijkt alsof de foto's altijd vanuit een hogere positie gemaakt zijn? :thumbup

maar serieus joh? Heb je mijn astra zien staan? Dat moet wel een tijd terug zijn dan....Hij stond namelijks sinds eind januari of begin februari bij een vriend en daar is ie onmogelijk te spotten. En van daaruit is ie begin april naar de spuiter verplaatst. Maarja aan de omgeving is wel te zien dat dat een spuiter is en niet waar ik woon.

Dus moet echt ergens december/januari geweest zijn. Wel netjes van je dat je geen foto heb gemaakt, wel te begrijpen natuurlijk...had ff koffie komen drinken man! :D

Maar wat deed je in zaltbommel dan?

ja daar heb je idd wel gelijk in!! Als je veel op de weg bent spot je ook veel....Als ik et goed heb rijd je ook óf in een busje óf vrachtwagen? Lijkt alsof de foto's altijd vanuit een hogere positie gemaakt zijn? :thumbup

maar serieus joh? Heb je mijn astra zien staan? Dat moet wel een tijd terug zijn dan....Hij stond namelijks sinds eind januari of begin februari bij een vriend en daar is ie onmogelijk te spotten. En van daaruit is ie begin april naar de spuiter verplaatst. Maarja aan de omgeving is wel te zien dat dat een spuiter is en niet waar ik woon.

Dus moet echt ergens december/januari geweest zijn. Wel netjes van je dat je geen foto heb gemaakt, wel te begrijpen natuurlijk...had ff koffie komen drinken man! :D

Maar wat deed je in zaltbommel dan?

Ik was op zoek naar een nieuwe klant van ons bedrijf, zo'n "ouwe van dagen" tehuis....Zodoende reed ik door de woonwijk heen....

Ik rijd dagelijks met een Iveco Turbo Daily bakwagentje...niet echt een vrachtwagen maar zit wel een stuk hoger dan een normale auto....

En dat het jouw Astra geweest moet zijn...lijkt me wel... er zullen er echt geen twee Astra F's zijn die en zo geel zijn en zo'n onnoemelijke taartschep achterop hebben staan....(No offence of course vind het zelfs wel wat hebben)

(oh ja...en die in zaltbommel wonen) :P

P.s. gezien de avatar die bij je post's staat, herken ik het wegdek :vertag

Die heb ik gespot in Roermond, maar de eigenaar (heb hem gesproken) is een brabander en is meen ik lid van Opel Club Brabant...

Ik heb gisteren trouwens deze dikke vectra gespot in Waalwijk :

Deze staat te koop op MP

Ik was op zoek naar een nieuwe klant van ons bedrijf, zo'n "ouwe van dagen" tehuis....Zodoende reed ik door de woonwijk heen....

Ik rijd dagelijks met een Iveco Turbo Daily bakwagentje...niet echt een vrachtwagen maar zit wel een stuk hoger dan een normale auto....

En dat het jouw Astra geweest moet zijn...lijkt me wel... er zullen er echt geen twee Astra F's zijn die en zo geel zijn en zo'n onnoemelijke taartschep achterop hebben staan....(No offence of course vind het zelfs wel wat hebben)

(oh ja...en die in zaltbommel wonen) :P

P.s. gezien de avatar die bij je post's staat, herken ik het wegdek :vertag

in zaltbommel rijden er idd geen andere...bijna helemaal geen gsi's eigk...zo heel af en toe eens 1 of 2 :(

en afbeelding van de avater is niet in mijn straat genomen, maar het is idd wel hetzelfde wegdek :D:thumbup

dan zijn die ***drempels in onze straat je dus ook niet onopgemerkt gebleven!! Dat gaat met deze verlaging nog maar net. Heb nog andere veren liggen thuis, met die dingen kom ik de straat NIET meer in en uit :o

ik zal voortaan mn ogen eens openhouden, kijken of ik een Iveco spot, met iemand d'rin die een camera om zijn voorhoofd gebonden heeft :jerry :thumbup:thumbup

Ik ben donderdag even op bezoek geweest in Zuidlaren, met als resultaat wat foto's. En mijn achterklep gaat weer op en van het slot af via de centrale vergrendeling :thumbup.

(nu alleen nog een betere camera zien te regelen de volgende keer :) )

0705101aj6.jpg

0705102cf7.jpg

0705103va9.jpg

0705104mu6.jpg

En check de bovenste foto, die van mij is standaard (voor zover ik weet). Die van Fabian is verlaagd. Nu valt me aan de foto's al op dat de omtrek van de banden groter is. Zal dat er nou voor zorgen dat die van mij zo bijna lager lijkt? (buiten het ontbreken van een onderlip/strip bij de 'B2' :) )

Origineel gepost door Hawke

En check de bovenste foto, die van mij is standaard (voor zover ik weet). Die van Fabian is verlaagd. Nu valt me aan de foto's al op dat de omtrek van de banden groter is. Zal dat er nou voor zorgen dat die van mij zo bijna lager lijkt? (buiten het ontbreken van een onderlip/strip bij de 'B2' :) )

Ja.

Daar komt bij dat zijn wielkasten iets mooier gevuld zijn, terwijl jullie velgen maat in inches hetzelfde is (zo lijkt het althans)

Origineel gepost door Edvries

heey...dat lijkt mijne wel, alleen is mijne zwart, hatcbackuitvoering en heb ik geen dubbele uitlaat.:P

Het valt me nog mee dat je een vectra rijdt....ik miste al 4 wielen, ramen, etc. etc. :vertag

Terug
Naar boven