• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Hij heeft een aarig nodige wasbeurt nodig, maar met het weer nu kan ik hem dan iedere dag wassen :swear

en achterbumper is eraf wegens projectje :)

Dus rijd bumperloos rond en ziet er niet uit :thumbdown, maar ja het is mijn enige vervoer :)

Vandaag rond 11.00uur een blauwe Vec-B Station met donkere 'angel eyes ' koplampen gespot in Nijmegen.

Stond geparkeerd. Zaten soort black/chrome velgen onder.

Iemand van hier?

Vandaag gespot * maar staat er bijna elke dag de laatste tijd * :

19022009098.jpg

Deze zilveren 2.2 DTR. in de stripheldenbuurt in Almere buiten!!

( geen idee van wie ie is, maar is wel mooi ! )

origineel gepost door speaker

Vandaag gespot * maar staat er bijna elke dag de laatste tijd * :

19022009098.jpg

Deze zilveren 2.2 DTR. in de stripheldenbuurt in Almere buiten!!

( geen idee van wie ie is, maar is wel mooi ! )

mooi ding:thumbup

prop anders ff een briefje met Opel-forum onder de wisser:D

Wie gaat mij spotten, Heb er nu foto's op gezet zodat jullie mij herkennen!! Regio Eindhoven / Geldrop/ heeze/ valkswaard!

vroeger kwam ik daar nog weleens :P

heb 5 jaar in ehv gestudeerd en vriend van me woonde toen nog aan de vestdijk naast de movies :) (was best een hendig logeer adresje ;)).

maar ja de jaren vliegen voorbij . . .

Maar kimmie zal je vast weleens spotten hoor als je een zwart wit gevaarte voorbij sjeest met je V6 ;)

origineel gepost door Melvivio

Wie gaat mij spotten, Heb er nu foto's op gezet zodat jullie mij herkennen!! Regio Eindhoven / Geldrop/ heeze/ valkswaard!

Ik zal me best doen, maar ik kom de laatste tijd niet veel meer in het "noorden" met m'n werk....

Misschien ik wel.. Woon zelf in ehv en ben regelmatig op de spaarpot in Geldrop te vinden op zaterdag :D

Zie je wel !! Wist het! Ik werk op mierloseweg in Geldrop, en zag je wel eens naar huis rijden dan :) maar wist het nooit zeker !

Zie je wel !! Wist het! Ik werk op mierloseweg in Geldrop, en zag je wel eens naar huis rijden dan :) maar wist het nooit zeker !

haha.. Meestal als ik op de sloop ben rijd ik tussen 11 en 13.00 uur weer terug richting EHV via de provenciale weg richting snelweg helmond / nuenen :) Kan je tenminste nog eens doorgassen :)

Ben ook alleen maar bij sloperij de kinderen en weber te vinden, want die hebben tenminste zat A veccies staan :P

Weet niet of je zelf meestal ook die weg pakt, maar dan hoop ik dat ik jou nooit heb lopen treiteren op die weg :P alhoewel ik wel aardig ben tegen opel rijders :P

Sorry hoor . . . maar hoe kan je dat nou niet zeker weten !!!!!!:jerry

origineel gepost door Fl!pke

Gespot! Blauwe Vectra 2000,

Zwarte stier op het dashboard.

Stond die voor jouw zwarte kadett? Dan is het de mijne :D ( wie anders heeft er nu een stier op zijn dashboard?:hmmz )

Terug
Naar boven