• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

origineel gepost door PAASHAAS

origineel gepost door stefan m.

kwam deze tegen op internet:

vectrabsportxenon4.jpg

vind hem wel nice :D

Mooie vec ja, zelfs met lagunalip nog leuk :P

Zo'n lagunalip is gewoon serieus mooi ^^, komt sportief over en ziet er nog degelijk uit... moet er echt eentje op de kop weten te tikken.

Deze mooie station zag ik vandaag in Eindhoven staan :

Op z'n kenteken-houder-sticker staat "als ik mercedes wil rijden, pak ik wel een taxi"

origineel gepost door kimmiej666

Is dan Ronald geweest die in de auto zat, want toen zat ik alweer hard te werken :)

Ja da klopt...

Maar gisteren wel samen bij de AH woensele markt;)

haha ja ik twijfelde al.. Vooral toen Ronald zei dat er naar een zilvere Astra station werd gewezen :) Had al zoiets van dat kan er dan maar 1 zijn eigenlijk :)

origineel gepost door kimmiej666

haha ja ik twijfelde al.. Vooral toen Ronald zei dat er naar een zilvere Astra station werd gewezen :) Had al zoiets van dat kan er dan maar 1 zijn eigenlijk :)

Idd ja :D:D:D

nou wat ik zag vrijdag avond hier op ter-apel verstopt achter een fiat panda.

Afb016.jpg

eindelijk maar toch.sorrij voor slechte kwaltiet is van fohn;)

gr een maffbertje:cool:

origineel gepost door PAASHAAS

Deze mooie station zag ik vandaag in Eindhoven staan :

Op z'n kenteken-houder-sticker staat "als ik mercedes wil rijden, pak ik wel een taxi"

wat zoekt die dan bij de mercedes dealer? :P

origineel gepost door Koen_Vectra

Mooie vec station in parkeergarage Atrium Ziekenhuis Heerlen. Leek op die van Paashaas :)

Verrek, ik was inderdaad daar vandaag :P

origineel gepost door Koen_Vectra

Je blijft dus niet onopgemerkt :P

Vreemd dat ik jouw Vectra niet gezien heb....Stond je zeker op een andere verdieping ?

net melvivio gezien bij albert heijn in heeze hij keek naar me vectra dus hij zal mij ook wel gezien hebben.

origineel gepost door crazijbertje

origineel gepost door opelvssn

klopt, hij rijd nu tijdelijk in wit met gele combo, duurt wel ff denk ik voordat alles overgaat, eerst oude slopen, dan zijn blok in de corsa hangen, en dan nog andere goede zien te vinden en weer opbouwen en spuiten, zal wel foto's maken tegen die tijd..

greetz stefan

en alweer updates??

heb de corsa vandaag weer gezien..maar nu zat er een raamsticker op,zat er de vorige x nog niet op zie foto;)

Afb004-1.jpg

gr bertje:cool:

hij blijft voorlopig nog met de combo rijden... spullen liggen allemaal netjes opgeslagen in zijn loods... en de 2.0 16v ligt hier in de schuur voor onderhoud en te plaatsen in mijn corsa :)

origineel gepost door crazijbertje

klopt, hij rijd nu tijdelijk in wit met gele combo, duurt wel ff denk ik voordat alles overgaat, eerst oude slopen, dan zijn blok in de corsa hangen, en dan nog andere goede zien te vinden en weer opbouwen en spuiten, zal wel foto's maken tegen die tijd..

greetz stefan

en alweer updates??

heb de corsa vandaag weer gezien..maar nu zat er een raamsticker op,zat er de vorige x nog niet op zie foto;)

Afb004-1.jpg

hij blijft voorlopig nog met de combo rijden... spullen liggen allemaal netjes opgeslagen in zijn loods... en de 2.0 16v ligt hier in de schuur voor onderhoud en te plaatsen in mijn corsa :)

en waar heb jij de fotos staan dan??

of heb jenog nx geplaast op het forum??

je mag ze ook wel naar mijn hete mail adress sturen is ook makelijker ja;)

gisteravond tegen 8 uur op musselkanaal 16vvectra gespot.

helaas geen foto zag het aan de achterlichten in mijn spiegel...

geen foto's geplaats op forum en gebeurd ook niet :D.... alles gebeurd op het dooie gemakje... klussen alleen als we tijd en zin hebben... word dus lang project....

Terug
Naar boven