• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

origineel gepost door Silverspeed

whaha wat moet je nou met zo'n lelijke kleur, en al helemaal in combinatie met die velgen :puke

Nou heb hem dit jaar op sevenum gezien, en ik vind het wel een strakke vectra. Maar ja smaken verschillen.

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door FreakControl

Nou, ze mogen hem hier wel voor de deur zetten. :thumbup

whaha wat moet je nou met zo'n lelijke kleur, en al helemaal in combinatie met die velgen :puke

Respect voor een ieder zijn Vec he! Zijn geheid ook mensen die jouwes spuuglelijk vinden :vertag..

Ach ja, zijn eigen post verklaart het wel enigzins :

heey mooie vectra :D ben vooral jaloers op dat dakraam wat ik ook nog graag een keer wil in een volgende auto. Normaal heb ik wel wat af te kraken maar bij jou vec niet.. jah zonde van het opel logo natuurlijk :P

Ik vind Erwin's groene Vectra best mooi, niet te veel poespas, en een lekker apart kleurtje....

Maar smaken verschillen nu eenmaal he :angel

ok ik had het niet zo overduidelijk moeten formulieren maar ik kan natuurlijk niet alles mooi vinden, dat er mensen zijn die mijn vectra lelijk vinden kan ik ook begrijpen. Het is ook niet mijn bedoeling om ieder zijn auto af te kraken hoor :)

ok ik had het niet zo overduidelijk moeten formuleren maar ik kan natuurlijk niet alles mooi vinden, dat er mensen zijn die mijn Vectra lelijk vinden kan ik ook begrijpen. Het is ook niet mijn bedoeling om ieder zijn auto af te kraken hoor :)

Dat geloof ik wel hoor, maar zo stond het er wel :P

vandaag toen ik terug naar huis reed aan begin van het dorp hier bij de tankstation een vectra A zien staan zelfde kleur als mij en ook een hatchback. Rijd ik het dorp in komt er weer een precies dezelfde vectra A met zelfde kleur voorbij rijden :D

origineel gepost door martklanderman

he dat is in doetichem ofniet? wel apparte versiering zo die auto :D

Ja klopt is in d'chem! 100 meter van waar ik werk op zaterdag;) Dicht bij de bios.

haha cool :D mijn broer heeft daar in de buurt pas een huis gekocht :D mag ik vragen waar je werkt? :angel

origineel gepost door martklanderman

Bij autobedrijf Westerveld:D

ah ok, zegt me niks :D kom zelf af en toe effe naar doetichem om bij mijn broer zijn verbouwing te helpen (ben goed in slopen ;) )

Vanmiddag op de Van Olderbarneveltlaan een blauwe? vectra B XG-JS met Xenon,verlaagd en 17 inch velgen??

tijd 13.55 uur

origineel gepost door nova....

Vanmiddag op de Van Olderbarneveltlaan een blauwe? vectra B XG-JS met Xenon,verlaagd en 17 inch velgen??

tijd 13.55 uur

worthless2fq.gif

afgelopen vrijdagmiddag om ongeveer 16:15 uur paashaas gespot op de Willen II Singel in Roermond. Wedstrijdje aan het doen met die motor???? ;) , je ging er iig redelijk stevig vandoor... Als ik tijd heb zal ik de foto ook nog even plaatsen

Ja, die motorfiets wilde me voorbij maar ja ik had net goeie zin....

En motor of niet, meestal ben ik eerder weg :D

Volgende keer maar ff zwaaien dan he, of toeteren ofzow :D

Ben benieuwd naar je foto :P

origineel gepost door Edvries

origineel gepost door nova....

tijd 13.55 uur

worthless2fq.gif

Zal er is opletten en als ik hem weer tegen kom dan maak ik een foto

Woensdagmorgen een vectra b kleur zilver TT-GB met een irmsherlip en twinspoke velgen was een station deze stond bij de afroditelaan op een industrieterrein in Tilburg.11.16 uur

Woensdagmorgen een groene vectra b v6 mooie uitlaatsound,shogun vleugel diffusor met daar in een linkse en een rechtse einddemper,kenteken begon met PZ? Veldmaarschalk montgommerylaan ri de chatharina ziekenhuis 7.55 uur

Terug
Naar boven