• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

origineel gepost door sw_reijnders

origineel gepost door Edvries

De nieuwe Vectra coupe...

...

ik vind het echt helemaal niks . . . maar dat is mijn mening.
maar hierbij krijg ik echt het deawoo nexia idee :o

gelukkig is het sjoppie...........

plaatje ziet er idd iets te gelikt uit . . . maar ergens in de UK of DE loopt vast iemand met het idee rond en een schrobzaag :hmmz

Jep !

is gewoon een sedan met een afgehakte kont ! Tankdop thv de achterbank, gen kofferbak ruimte meer over !! :agent

deze vond ik wel stoer

sdf_m.jpg

...

koop maar eens een deawoo nexia.. dan kom je daar wel op terug :P als je citroen al onbetrouwbaar noemt neem dan vooral geen deawoo :P

@speaker wrote:@jraaf wrote:Vandaag rond 20.00 speaker kleur C1 SW Z1.9DTH Leusden. Liet 'm voor gaan maardaarna mocht ik er weer langs was op weg met een bed en een lamp voor m'n zus. Kwam goed mee in m'n spiegel toen we er optrokken bij het stoplicht. Viel mij wel op da'k aardig wat zwarte rook cadeau gaf. :thumbup gegeven toen ik moest afslaan. iemand van 't Forum?

Safe driving Jurgen

Ik was het niet !! Al komt er bij mij ook een flinke roetwalm van de vorige eigenaar uit. ( wordt wel minder !! )

al die gechipte diesels gaan toch roken bij vol gas?

Vandaag om 17.05 uur nova die op ringweg reed en kruising met leenderweg over reed :D

Maar goed dat een zilvere vec met die velgjes niet te missen is :P

...

[IMG]http://members.upc.nl/e.vogelzang/ps/vectracoupe.jpg

Schiet me iets te binnen....ff opgezocht.....
Paar jaar geleden meer aant pielen geweest, een van mijn eerste succesvolle shops.

vectracabrio.jpg

Mja was toch bezig... :jerry

hallo heb me pas lid gemaakt van het forum. Heb niet alle gespotte vectra s gelezen maar toch een deel en mag k zeggen dat de vectra a turbo toch wel zelden gespot word of vergis ik mij ;) Heb er een paar jaar geleden eentje gezien langs de weg in belgië, was een bordaux met nederlandse platen. Jammer dat de eigenaar niet bij de wagen was. Stond er namelijk achter geparkeerd met een blauwe turbo

origineel gepost door X-Qlusive0ne

d'r rijden volgens mij ook maar een paar in nederland en 5 a 6 in belgie rond stefke , mischien in duitsland meer.. als je kijkt naar www.mobile.de is het aanbod vectra 2000's groter

klopt. Zijn er 5 a 6 verkocht in belgië vroeger. Dacht stuk of 500 in duitsland en ja de rest over andere landen. heb ooit ergens gevonden dat er maar 2000 en een beetje van gemaakt zijn. Heb zelf een van de origineel belgische turbo's

die heb ik idd al vaker voorbij zien komen.

Naar mijn inzicht de Dikste A van NL.

Vooral die Lotus velgen eronder zijn :wub

Als ik die had, zou ik um nooit van zn leven meer weg doen.

Heb eerste keer met hem mee gereden, toen had me pa een calibra turbo met 260 Pk,

toen vondt ik deze nog niet zo snel met het zelfde vermogen,

maar laatste keer weer mee gereden, ooww wat trekt dat ding heerlijk op..

maar toch was me broer met ZIJN calibra turbo wel sneller.

origineel gepost door janneman vectra c

Ahrend bij de praxis Tilburg( jij woont toch in Einhoven?) waar Stefan M werkt.

Ik zie het nou pas:sleeping,klopt we waren ff bij Pure Wood,want ja het kan niet altijd voor de Vectra zijn he.:jerry

Jan

Terug
Naar boven