• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

schOePEL

opel-car-shoes.jpg

origineel gepost door martklanderman

Waren de parkeersensoren te duur voor de politie, dat ze er daarom maar een complete bullbar op geplakt hebben?:angel Ding mag wel eens gewassen worden trouwens:P

en wat denken ze met die trekhaak te gaan doen ? :') Net alsof er ooit een aanhanger aan gehangen word.. Zodra de politiepaardjes vervoerd moeten worden staat er gelijk een 4x4 voor :')

Die Bullbar is puur uit veiligheidsoverwegingen bij ons erop gezet, en de trekhaak gebruiken we voornamelijk als we met de boot gaan. (trailer)

In Z'meer zie ik ook regelmatig station C's rondrijden... Denk dat ie volgende maand weer gewassen wordt, dan beginnen de stages weer bij de plisie :D

Die trekhaak kan handig zijn als ze de flits-aanhanger mee moeten nemen :P

origineel gepost door opelmanta29

Vandaag in Linschoten- oude dorp een hele

mooie zwart Vec station gezien, met Irmscher

uitlaatpijpen en embleem opde achterklep

deze stond naast de slager geparkeerd.

Later dezelfde Vec gezien bij zijn huis aan de zandweg.

Misschien iemand van hier.

Deze is van de slager in linschoten:P

vandaag naar rhenen ouwerhands dierenpark geweest en daar trof ik bij terugkomst op de pakeerplaats aan

dat mijn eigen veckie de hele middag gezelschap heeft gehad van 2 andere opels

een zafira en een astra

IMG_4341.jpg

vandaag een hele mooie vectra i500(Sevenum) gezien met een erg aparte kleur:wors:wors erg mooie wagen, die je niet vaak ziet.

Groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

vandaag een hele mooie vectra i500(Sevenum) gezien met een erg aparte kleur:wors:wors erg mooie wagen, die je niet vaak ziet.

Groeten nick

wat voor kleur was dat dan? ben er het hele weekend geweest en heb er geloof ik 3 of 4 i500 zien staan.

zilver grijs,orange achtig en 2 zwarte.

Er stond ook een Btje HB met een hele aparte groen/blauwige kleur alleen wet ik niet of dat en i-tje was maar volgens mij zijn er geen i500's HB´s.

Gr.Paul

origineel gepost door vectra208v

origineel gepost door nl-tuning

Groeten nick

wat voor kleur was dat dan? ben er het hele weekend geweest en heb er geloof ik 3 of 4 i500 zien staan.

zilver grijs,orange achtig en 2 zwarte.

Er stond ook een Btje HB met een hele aparte groen/blauwige kleur alleen wet ik niet of dat en i-tje was maar volgens mij zijn er geen i500's HB´s.

Gr.Paul

Deze?

DSC00437.jpg

Gisteravond ff naar de mac geweest met smoeder...Toen stond er op de parkeerplaats een vectra b PX-VR Kleur weet ik niet zo ... was donker..maar hij viel wel op met Xenon en 17 inch BBS Lemans verlaagd :thumbup Het geluid uit de uitlaat was ook wel nice.....

Zaten 2 mannen in tijd 21.33 uur

origineel gepost door nova....

origineel gepost door bresson

Nightrider gespot @ Heels & Wheels in Eindhoven

heb meerdere vectra B s gespot bij Heels en Wheels... bedoel je die uitgebouwde groene die op de parkeerplaats stond van paradigt?

van paradigt ? hij was van nightrider want ik heb haar nog gesproken ;)

origineel gepost door harryastra

Vectra gespot, volgens mij wel een bekende!

Goede actie trouwens:thumbup

dat is die van alex van VTN en Low costoms

gr.Paul

heb meerdere vectra B s gespot bij Heels en Wheels... bedoel je die uitgebouwde groene die op de parkeerplaats stond van paradigt?

ff goed lezen die vec stond op de parkeerplaats van paradigt;)

van de week een vectra b zilver met stickers op de deur en een ronde einddemper meet sound en multi spaaks velgen, willemstraat 8.25

ook van de week een vectra b zwart uitgebouwd lexuslampen,geblindeerde ramen ...bijzheid bovenaan was het zilver en onderaan zwart ,... boschdijk 8.17

ff goed lezen die vec stond op de parkeerplaats van paradigt;)

Tis maar net hoe je het leest;)

Jan

Terug
Naar boven