• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

origineel gepost door patrick85

origineel gepost door nova....

origineel gepost door patrick85

origineel gepost door vectra208v

origineel gepost door nl-tuning

vandaag een hele mooie vectra i500(Sevenum) gezien met een erg aparte kleur:wors:wors erg mooie wagen, die je niet vaak ziet.

Groeten nick

wat voor kleur was dat dan? ben er het hele weekend geweest en heb er geloof ik 3 of 4 i500 zien staan.

zilver grijs,orange achtig en 2 zwarte.

Er stond ook een Btje HB met een hele aparte groen/blauwige kleur alleen wet ik niet of dat en i-tje was maar volgens mij zijn er geen i500's HB´s.

Gr.Paul

dit klopt, maar in Engeland hebben ze die wel.

heb er zelf 1, maar daar noemen ze het een GSI

Heb jij dan in je kenteken LBN in zitten??

jah dat ben ik!

Ok dan weten we dat!

Zag gisterenmiddag een vectra b groen met verlaagd dacht 17 inch met zwart hart en chroom randje 60 JB? Boschdijk/Marconilaan ri Best rond 16.30

Hij keek naar mijn vec en ik naar die van hem.

Vandaag een (volgensmij) Vectra b gespot in Eindhoven op de Frederiklaan.

Donkere kleur, bodykitje, Lexus achterlichten en een sticker op het achterraam "Golf Killer"

Had volgensmij ook iets van blabla club brabant of zoiets op zijn kentekenplaat dacht ik.

Herriner me het allemaal maar vaagjes dus kan best iets niet kloppen :P

Iemand van hier ?

origineel gepost door drempelvrees

Vandaag jou gespot Nova, op de Hurksestraat tegenover de Sligro.

Ziet er goed uit trouwens:agent.

Grt René

Dat kan wel kloppen renee ..... Danku ;)

Recent vandaag gespot kimmiej:P

en kim reed met der vectra b station op de Veldmaarschalk Montgommerylaan om 12.50

Mooi strak van een afstand :D:D:D:D

Gespot net bij de MAC Tilburg donkere vectra b

lippen set erop & dtm uitlaat zag er goed uit

owja en niet te missen zijn irmscher achterklep spoiler ;)

iemand van hier toevallig ???

Vandaag in de parkeergarage Oranjerie in Roermond een vevtra c v6

met een kofferbakspoiler. Ook een kinderzitje op de achterbank.

Tevens nog iets van div. Vecs op de A73 gezien. Erg druk in het mooie

Limburg.

origineel gepost door kimmiej666

klopt jah, was net onderweg naar huis :) Jou niet eens gezien joh :) Ik stond met de bus van het werk aan de kant van de bakkerschool,om links af te slaan Montgommerylaan op richting de vectra maar de afstand was te groot en de verkeerslichten zaten ook niet mee:D

vannochtend rond 08:15 op de weg van de A12 naar wageningen een vectra C flink in elkaar, hopelijk niet iemand van hier.

denk niet dat die nog op de weg komt. Kon helaas geen foto maken

vandaag 2 vectra s 2.5 v6 gezien

De eerste ZG-BX groen met een achter spoiler op de karel martelweg op een hoekje ...10.35

De tweede 41-DD op het kruispunt gabriel metsulaan/geldropseweg.... tijd 13.48

Vanmorgen net Nova uit z'n vec zien uitstappen toen we over de kanaaldijk aan de andere kant reden..

Had het idee dat je me net/net niet zag..

Zwaaide nog als een achterlijke, maar dat was net niet meer te zien volgens mij :P

[rquote=1813163&tid=58943&author=Astralfred]i500 sedan in dezelfde kleur als Johani500driver (of hij was het zelf) gespot op de A17 ri Rotterdam rond half 11 vanochtend, ik dacht dat het bij Roosendaal was. Deze had volgens mij heldere achterlichten.[/rquote]

Ik was het iniedergeval niet.

gister een vectra b gezien bij lunteren met leuke achter spoiler volgens mij was hij zwart,

en een mooie vectra gts ook in lunteren.

zie er altijd te veel om op te noemen.

voor afgelopen vrijdag in Zierikzee leek wel of er een meeting was, elke bocht 1ntje gezien :).

Terug
Naar boven