• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

[rquote=1821198&tid=58943&author=kimmiej666]Vanmorgen net Nova uit z'n vec zien uitstappen toen we over de kanaaldijk aan de andere kant reden..

Had het idee dat je me net/net niet zag..

Zwaaide nog als een achterlijke, maar dat was net niet meer te zien volgens mij :P[/rquote]hahaha. nee zag dat niet maar zag jullie nog wel voorbij rijden.;)

Dat was ongeveer het zelfde toen ik jullie zag eerder die morgen op het 18 septemberplein.. twas nog vrug he:D:D

Ow endan komt tie niet ff naar mij :D Was echt kutweer,idd ja TF meeting.

En van die signum heb ik een foto (de enigste die ik gemaakt heb) had zeer dikke wielen eronder :thumbup :thumbup Binnekant had ik niet opgelet :hmmz[/quote]

Nou ik moet eerlijk zeggen ,ik was tot op mijn onderbroek toe nat en je had het al druk zat zag ik.

Van de week aan de Polluxstraat

en een paar uur later ging die ri Helmond N270

28042011103.jpg

[rquote=1836609&tid=58943&author=drempelvrees]Vandaag op de kruising boschdijk en 1e lieven de keylaan een matzwarte astra f gsi met linksvoor schade en lexuslook achterlichten[/rquote]

Renee dit is voor Vectra te spotten en geen astra s;)

maar die astra zaten daar chrome velgen op? anders staat deze in een zij straat van de Lievendaalseweg na het viaduct. en ik deze vaak rijden en dan zit er een blondje in:P

ik heb afgelopen vrijdag Wim gespot... ( denk ik )

bij de graaf ( sloperij in leiden )

stond in elk geval een vectra, met bitte ein bit op de klep

liep daar rond met een aardige haspel en een slijptol

Ik zag vanmorgen rond 11:30 een antraciet grijze Vectra C station met een aanhanger met daarop een groene Kadett Coupe (toekomstig projectje denk ik ) was bij de oprit snelweg A67 bij Heeze /Geldrop ,(meen ik) ,geheugen als een zeef,iemand van hier ??

Vandaag volgens mij GTS2.2DTI gespot op de afslag koningsweg richting Westerhaar. Kenteken 10-??-??, Zaten Winterbanden onder en een vrouw achter het stuur.

Gisteren een vectra C licht groen met 59-LL aan de Kromstraat in Veldhoven deze had linkse en rechtse uitlaten net als die van Irmsher.. deze stond in het parkeervak.. tijd 11.10

Terug
Naar boven