• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Maar de volgende keer zal ik toeteren hoor ;)

Dus je weet het als er een rode Caddy naar je toetert......... It's me :D

Vandaag op de A58 tussen Breda en Tilburg op een parkeerplaats een zilveren c sedan zien staan met mooie velgen en een aanhanger erachter met een geel dekzijl.

Iemand van hier????

vrijdag avond gespot bij culemborg

vectra met kent pt-br-60

zag er wel mooi uit.

ben wel benieuwd of hij hier op het forum.

want ik heb 1 vraag voor je.

JEZUS MAN HAD JE HAAST OF ZO??????

03-08 vectra b station donker blauw dubbele einddemper dik laag reed stevig door centrum Valkenburg ri op de caubergweg tijd 20:55 uur zaten op het terras al daar....

ik blijf het grappig vinden

ik komt vaak in eindhoven en veldhoven en woensel en geldrop en noem het maar op maar niemand heeft mij ooit nog gespot :P

@nova.... wrote:03-08 vectra b station donker blauw dubbele einddemper dik laag reed stevig door centrum Valkenburg ri op de caubergweg tijd 20:55 uur zaten op het terras al daar....

heey dat zal mijn oom zijn geweest:P

met zn vec station

vauxhal gril angel eyes tsw venoms eronder en schroef setje

kan niemand anders zijn gweest:P:P

@rooidraakje wrote:ik blijf het grappig vinden

ik komt vaak in eindhoven en veldhoven en woensel en geldrop en noem het maar op maar niemand heeft mij ooit nog gespot :P

dat komt nog wel :D :D

@opelpower89 wrote:@nova.... wrote:03-08 vectra b station donker blauw dubbele einddemper dik laag reed stevig door centrum Valkenburg ri op de caubergweg tijd 20:55 uur zaten op het terras al daar....

met zn vec station

Hey, ja dat klopt zag er wel mooi uit! :thumbup

Vandaag bij het afrijden van de veerboot van texel naar den helder, een zwarte Vectra A 4x4 Turbo :)

Liet me voor bij het invoegen/ritsen voor het stoplicht. Nog even een duimpje gegeven.

Iemand van hier?

@nova.... wrote:@opelpower89 wrote:@nova.... wrote:03-08 vectra b station donker blauw dubbele einddemper dik laag reed stevig door centrum Valkenburg ri op de caubergweg tijd 20:55 uur zaten op het terras al daar....

met zn vec station

hehe thanx nova

zal het hem zegge

toevallig geen blauwe 2000 of een zilvere e kadett met witte bumpers gespot in valkenburg:P:P

Deze dikke 2.6 V6 gespot op een berg in Liechtenstein. king:

0-SAM_1369.jpg

@opelpower89 wrote:@nova.... wrote:@opelpower89 wrote:@nova.... wrote:03-08 vectra b station donker blauw dubbele einddemper dik laag reed stevig door centrum Valkenburg ri op de caubergweg tijd 20:55 uur zaten op het terras al daar....

met zn vec station

hehe thanx nova

zal het hem zegge

toevallig geen blauwe 2000 of een zilvere e kadett met witte bumpers gespot in valkenburg:P:P

ok,

nee want anders had ik het wel neer gezet bij gespot ;)

vandaag bij de total in brunssum een mooie knaloranje b gezien die dorst had.... zag er zeer netjes uit...

BPR

Mijn pa werkt sinds een tijdje bij technarap ofzoiets daar maken ze tv's en weet ik het en aangezien me auto bij de spuiter staat en nog vakantie heb breng ik me pa enzo zodat ik overdag een auto heb :angel Morgen nog 1x en daarna niet meer. Zal morgen wel eens toeteren als ik je auto zie in me pa zijn fordje.

Vorige week is deze Vectra V6 verkocht bij ons en is vandaag opgehaald. De vorige eigenaar heeft hem tot zijn spijt in moeten ruilen i.v.m. ziekte :( Werkelijk een prachtwagen waar niks op aan te merken is, met custom-made einddempers met een prachtig zwaar en diep geluid.

17082011152.jpg

17082011150.jpg

17082011151.jpg

Vanavond gespot in de Rietlanden een Vectra B Station V6 mwet een grote Sticker Vectra op de voorruit.

Zijn stukje met elkaar opgereden over Erica naar Klazienaveen.

Iemand van hier???

Zoja, ik was met die grijze GTC turbo

Terug
Naar boven