• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Zaterdag-middag op de A4 tussen Schiphol en A'dam deze grijzige GTS gespot.

2011-09-03124010zwaan.jpg

En rond half 6 op de A6 thv Almere-haven deze groene vectra B hatchback met Irmscher setje rondom:

2011-09-03171632zwaan.jpg

Een hele dikke OPC-line met alles derop en deraan, langs onze Astra station in Dommelen vorige week woensdag:

Foto-RNBVH7NQ.jpg

Foto-WOE7G4A4.jpg

Foto-OALK3Z3F.jpg

haha

http://www.l1.nl/L1NWS/_pid/links4/_rp_links4_firstElementId/1_5500074/_rp_links4_hasclickpage/1_1013

Doe-het-zelver raakt rijbewijs kwijt

Een 72-jarige Venlonaar heeft zijn rijbewijs moeten inleveren omdat hij een partij hout aan zijn auto had vastgebonden, en daardoor het verkeer in gevaar bracht. De doe-het-zelver werd in zijn woonplaats aangehouden op de Groot Bollerweg. Hij had aan de onderkant en de zijkant van zijn auto planken van soms wel 6 meter lang vastgebonden. Ook wapperden er stukken plastic achter de auto aan.

Omdat er ook planken onder de auto zaten bleef de auto zelfs op een spoorwegovergang steken. Door de planken was er nog maar 10 centimeter ruimte onder de auto.

doe-het-zelver_foto_politie_limburg_noord.JPG

Gisteren in Eindhoven op de rotonde bij de Marconilaan een zilvergrijze Vectra C OPC station gespot,

Ik geloof met kenteken 05-ZK-..

Iemand van hier??

Zojuist een oranje (perzik?) kleurige Vectra B Sedan met i500 stikkers gespot op de A16, daarna N210 richting Capelle / Krimpen.

Nog ff gesport bij een verkeerslicht, onderschat een station nooit :jerry

@big Sexy wrote:Nova gespot in Overpelt in Belgie

niet de auto zelf, wel de personen in kwestie :D

Klopt! Vriendin wijst naar een persoon die voorbij liep.. na 2x ROEPEN keek de persoon om met de wederhelft ;) ff gekletst daar.

Gisteren in Geldrop gespot:

Een zilvergrijze Vectra B station met zwarte motorkap en nog verdere aanpassingen. Heb hem al vaker zien rijden hier in de buurt, ziet er netjes uit!

@Spacejam wrote:Dan was het een look a like.

GTS, zelfde kleur, zelfde wielen (die wielen zie je niet zo vaak).

Dat is wel appart :hmmz

Ik dacht nog steeds dat ik de enige was met deze combi king: (kleur/uitvoering)

Het wordt dus tijd voor andere wielen :jerry

vanmiddag rond een uur of half 4 een zilvere I500 op de ring van Peize naar Roden.

Ik reed net weg bij de stoplichten links af richting Peize en hij reed rechtdoor richting Roden/nietap/Leek

gr.Paul

Gistermorgen rond 11.30 uur op de A58 naar tilburg net na eindhoven een blauwe OPC station gespot. Hij kwam bij de Esso pomp de snelweg weer opgereden. kenteken geloof ik ..-ST-..

Zilvergrijze Vectra B2 i500 gespot op de parkeerplaats in Ravenstein. Kenteken was 74-TD-**. Had helaas geen camera bij me, anders had ik effe een plaatje geschoten ;)

Terug
Naar boven