• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

@GTS Power wrote:@ColinH wrote:Gisteren op de A1 richting Hengelo,

http://img338.imageshack.us/img338/9794/091220112598.jpg

Had blauw xenon 6000 of meer en Signum lijsten bij de mistlampen.

Kenteken komt me wat bekend voor, iemand van hier?

Gr Colin

Dat was ik :D

Zo rond 12 uur dacht ik.

Toen was ik net onderweg naar winterberg voor een weekendje weg :thumb

Waar reed jij in dan?

Ja zie je wel, nu ik je lichtmetalen velgen zie op je avater herken ik 'm.

Ik reed met mijn werkauto, een witte Iveco Daily :hmmz

Gr Colin

@Emiel-Manta wrote:Spotte vanavond omstreeks 19uur een bruin/paarse vectra A vanuit Maashees richting Venray.

Had kentekenplaathouder & stickers van Vectrateam.nl

dubbele eindpijpjes (remus?)

erg nette auto, erg netjes in de lak en goed bijgehouden!

Draaide af bij de Mc Donalds, ik reed achter 'm met een golf V.

Een héle late reactie, maar dat was ik dus die naar mijn automonteuse reed.

Check het zelf: http://members.home.nl/peterschilte/vectra/vectra.html

Bij een botsing met een boom langs de Lauensteinstraat in Schoonebeek is zaterdag rond 21:00 uur een automobilist ernstig gewond geraakt.

Uit de sporen is op te maken, dat de auto uit de richting van Emlichheim kwam en op zo'n 600 meter na de grens in een flauwe bocht rechtdoor gegaan is. De Opel Vectra raakte daar zijdelings een boom en brak in meerdere stukken, waarvan een aantal bij en in een weiland terecht kwamen. Het voorste deel van de 18 jaar oude auto kwam even voorbij de boom tot stilstand.

Voorbijgangers vonden de ernstig gewonde bestuurder enkele tientallen meters verderop richting Schoonebeek.

De man lag in de berm en was nog enigszins bij kennis, maar verkeerde waarschijnlijk in shock.

Hij werd met spoed door ambulancepersoneel naar een ziekenhuis overgebracht.

!!!20111217-schoonebeek-0.jpg

!!!20111217-schoonebeek-000.jpg

!!!20111217-schoonebeek-00.jpg

Experts van de VOA Groningen stelden een onderzoek in naar de oorzaak van de crash.

Er werden stukken pizza in het wrak aangetroffen, maar of de bestuurder hierdoor afgeleid was, moet nog uitgezocht worden.

http://112-inactie.nl/2011/12/een-gewonde-na-crach-tegen-boom-op-de-n853lauensteinstraat-schoonebeek/ en http://www.meternieuws.nl/wp/?p=11578

meer foto's

met 1 woord ... WOW?[/b] je zou bijna denken dat hij in van 2 auto's 1 gemaakt heeft.

@yentl5552 wrote:Bij een botsing met een boom langs de Lauensteinstraat in Schoonebeek is zaterdag rond 21:00 uur een automobilist ernstig gewond geraakt.

Uit de sporen is op te maken, dat de auto uit de richting van Emlichheim kwam en op zo'n 600 meter na de grens in een flauwe bocht rechtdoor gegaan is. De Opel Vectra raakte daar zijdelings een boom en brak in meerdere stukken, waarvan een aantal bij en in een weiland terecht kwamen. Het voorste deel van de 18 jaar oude auto kwam even voorbij de boom tot stilstand.

Voorbijgangers vonden de ernstig gewonde bestuurder enkele tientallen meters verderop richting Schoonebeek.

De man lag in de berm en was nog enigszins bij kennis, maar verkeerde waarschijnlijk in shock.

Hij werd met spoed door ambulancepersoneel naar een ziekenhuis overgebracht.

!!!20111217-schoonebeek-0.jpg

!!!20111217-schoonebeek-000.jpg

!!!20111217-schoonebeek-00.jpg

Experts van de VOA Groningen stelden een onderzoek in naar de oorzaak van de crash.

Er werden stukken pizza in het wrak aangetroffen, maar of de bestuurder hierdoor afgeleid was, moet nog uitgezocht worden.

http://112-inactie.nl/2011/12/een-gewonde-na-crach-tegen-boom-op-de-n853lauensteinstraat-schoonebeek/ en http://www.meternieuws.nl/wp/?p=11578

meer foto's

met 1 woord ... WOW?[/b] je zou bijna denken dat hij in van 2 auto's 1 gemaakt heeft.

of dat de roestduivel op bijzondere plekken heeft liggen knagen hahaha sodeju

Wel een geluk bij een ongeluk dat er verder niemand anders in de auto zat!

En ook wel behoorlijk veel geluk dat hij er levend uit is gekomen! :shock:

Deze leuke station zien staan in lelystad op een parkeerdek ;)

Kon helaas niet dichterbij komen anders was de foto

duidelijker geweest :lol:

Zag er netjes uit ... duplexje eronder dakspoilertje ,

mee gespoten dakrails ...

2622ubq.jpg

Paar dagen terug een mooie zilveren i500 gespot in beverwijk. Klonk mooi, ging er vol gas vandoor toen ie mijn kadettje zag.

@2000 wrote:Paar dagen terug een mooie zilveren i500 gespot in beverwijk. Klonk mooi, ging er vol gas vandoor toen ie mijn kadettje zag.

Heb je hem bang gemaakt :jerry :jerry :jerry

Groeten,

Patrick

@roodrunner wrote:@2000 wrote:Paar dagen terug een mooie zilveren i500 gespot in beverwijk. Klonk mooi, ging er vol gas vandoor toen ie mijn kadettje zag.

Heb je hem bang gemaakt :jerry :jerry :jerry

Groeten,

Patrick

Ik weet niet wat dat is, er wordt bij mij ook zeer regelmatig gebumperkleeft. Ik denk dat het door de kleur komt :jerry

@Corsa A GSI wrote:Diverse vectra's gespot in flachau oostenrijk waaronder een station met duplex eronder king:

en ook een metro blauwe gts (nieuw type)met donker glas .

stond regelmatig bij de dampfkessel of de snitcheleck en de spar en de jagthof.

gr. Fonz

ps . wij waren er ook 2 weken

zit ik met m'n maat aan de bar met een halve liter voor onze neus, springen er twee schaars geklede meiden op de bar en beginnen te dansen. zegt m'n maat... wat nu.

zeg ik.... red het bier.

krijg ook wat van dat bumperkleven in duitsland zeg.

zien die gasten niet dat ik mijn knipperlicht aan heb en zit te seinen (over het algemeen holl. die onnodig links blijven hangen)

Net een goudkleurige GTS C1, een oudje met J als eerste letter. N48 van Dedemsvaart naar rotonde met N36.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Eigenlijk zijn vroege VectrA's best zeldzaam aan het worden. Deze 1.8i in nieuwstaat is nog steeds bij de eerste eigenaar:

298DSCF1252.jpg

@nova.... wrote:Drempelvrees vectra reed op de Lieve de keylaan vrouw zat achter het stuur. tijd 13:50

Ja dat doet ze wel vaker king: king: king:

Dag erna heb ik jou gespot, op de High Tech Campus

Terug
Naar boven