• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Begin dit jaar naar Egyte geweest. Werden veel lastig gevallen door de verkopers.

Toen ik foto`s van deze vectra wilden maken bleef een verkopertje steeds bij ons om ketting te kopen.

Mijn schoonvader was zo slim om aan dat gastje tevragen wat die vectra koste. Hij wou het gelijk vragen. Dus me schoonvader had bijna een vectra gekocht daar.

GroteFoto-IYUWQBCD.jpg

GroteFoto-7QUB6ERI.jpg

GroteFoto-DNAKKGOK.jpg

Er zit wel schade op maar dat is normaal daar.

Oja hij was ook toe aan een was beurt.

Vrijdag GTS Power gespot op de rotonde bij Otje van Potje in Rijssen, 19.00 uur.

Tevens een zilveren i500 (?) in Den Ham.

@CAlberts wrote:Vrijdag GTS Power gespot op de rotonde bij Otje van Potje in Rijssen, 19.00 uur.

Tevens een zilveren i500 (?) in Den Ham.

Dat kan heel goed kloppen ja :thumbup

Ik heb Jou niet gezien :hmmz

@CAlberts wrote:Jammer hoor... Ik kwam vanaf het spoor, jij reed er naar toe.

Ik had wel een beetje haast dus daarom heb ik het niet gezien denk ik.

Ik zal beter op letten de volgende keer :D

Gister een zilveren Vectra dacht GTS gezien op de A16 richting rotterdam iets voor de brienoordbrug zo rond 21.45.

Leuk subtiel kofferbak spoilertje en xenon verlichting.

Bekende van het forum?

Ook staat er hier bij mij achter op het industrie een Oranje Cali geparkeerd en die staat er volgens mij altijd ik dacht in de slikkeveerstraat?

bekende>?

Gisterenmiddag opweg naar de Infrabeurs in de Evenementenhal in Hardenberg een Vectra B Station gespot. Meende met HR-LV in het kenteken. Iemand van hier toevallig?

@drempelvrees wrote:@nova.... wrote:Drempelvrees vectra reed op de Lieve de keylaan vrouw zat achter het stuur. tijd 13:50

Ja dat doet ze wel vaker king: king: king:

Dag erna heb ik jou gespot, op de High Tech Campus

Jah en ik jouw gisteren weer op de Groenewoudseweg :D :D zag je wel seinen met je achterlichten ;)

zaterdag avond rond half 9 een grijze vectra C kenteken: 59-LL-LS

Reed in Veldhoven op de provinciale weg richting eindhoven maar volgensmij kwam ie erachter dat weg afgesloten bij Simac dus moest ie via Groenen omrijden om op de kempenbaan te komen en naar EHV te gaan....gok ik zo....

Kwam wel een mooi geluidje uit...ff op gezocht... 3.2 :jerry :jerry

Mooi ding :thumb

In Alphen aan den Rijn staat een HELE dikke Vectra met een sticker op de zijkant VECTRA

staat ook een tigra cabrio met een Tigra sticker erop.

Foto is savond en me batterij was bina leeg dus kon geen flitser gebruiken :fy1

IMG-20120217-01052.jpg

Terug
Naar boven