• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

vanmiddag rond 15:00uur bij de aldi in Roden een witte B vectra station met dikke 18 of 19" velgjes en iets verlaagd (als dat nog mogelijk was met die velgen)

zonet (5minuten geleden) weer de zilver/grijze B i500 (look) ook in roden bij het fitnes centrum Palestra echt een mooi ding :thumb (wat er in zat ook trouwens :wors )

sorry geen foto's deze keer (had me telefoon niet bij me :sleeping )

gr.Paul

Zojuist (7:33 uur) een Vectra B i500 gezien, op de A59, richting Breda, bij knooppunt Hooipolder.

Eerste die ik gezien heb. Eigenaar van hier? Pm me dan even, wilde nog wat vragen over je wagen :D

2 A2tjes op de A28 bij Soest, en gingen richting Utrecht..

Ze glommen bijde aardig en leken qua rijden bij elkaar te horen..

Willem

968DSCF1266.jpg

Bij mij in de straat is het prijsschieten :P De A van m'n ouders, de B van mezelf en de GTS van de buren :P Alleen hoort die van de buren er niet bij, die is niet donkergroen / blauw :D

Basjuhhh1988 nog gespot bij de rotonde van Giessen. Kwam uit de richting van Andel / industrieterrein Giessen en ging richting de A27 :P Dit was rond 5 voor 4 's middags...

Vandaag een nette Vectra gezien in Hardinxveld Giessendam, stond de tekst Steinmetz op...

Heel dat dorp staat vol met Opels :P

Hier is de foto..

Jammer alleen dat rijden en foto's maken geen goede combinatie is.

Een paar seconden eerder reden we met z'n 3e naast elkaar.

2012-04-05-036.jpg

vanavond stond in Wijhe een Vectra B.

stond bij het centrum, waar de beide 1-richtigswegen samenkomen.

hij was zilver metallic, en had een embleemloze grill. had iets van een steinmetz look. ;)

had Dotz Hanzo velgen eronder, booskijkers op de koplampen, en kenteken was ..-FP-BS.

@Steevens wrote:Hier is de foto..

Jammer alleen dat rijden en foto's maken geen goede combinatie is.

Een paar seconden eerder reden we met z'n 3e naast elkaar.

2012-04-05-036.jpg
Op de A2 tussen Hedel en Zaltbommel richting het noorden? :P

Vanmiddag in het centrum van Haren (Groningen) reed ik achter een Witte Vectra Gts aan Was rond 5 voor 4

Staat wel mooi die witte kleur :thumb

Terug
Naar boven