• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

@Erwin wrote:@eddie V6 CDTI wrote:Ik heb mezelf rijdend meteen aanhanger gespot op gogle maps een paar honderd meter vanaf mijn huis

https://maps.google.nl/maps?q=gieth...nuz4Q7gKi-IWUpXmEkoa4A&cbp=12,167.15,,0,0" onclick="window.open(this.href);return false;

:thumb

Mooi, ook die koeien in de achtertuin :wtf

O, dat zijn die koeien waar ze later kunstleer van maken.
ROFL.gif

vanmiddag in almelo gespot; Ring richting centrum, een witte vectra ?gtc? met andere velgjes, en andere skirts, achterbumper, spoilertje kenteken 34-nh.. geen foto kunnen maken, ook niet heel goed kunnen kijken..was aardig druk op de weg..niet eens kunnen zien of ik hem mooi vond..hij viel wel op iig :thumb iemand van hier? king:

Eergister zaterdag 14 juni rond 2 uur een zwarte vectra station 2.0 turbo irmscher uitlaten als ik het niet mis heb 2 links 2 rechts, xenon lampjes, kenteken weet ik niet meer we reden tegelijk vanaf gouda a20 tot aan dordrecht waarna deze de afslag nam een bekende van hier or not

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

@helmer opelfan wrote:Mooi he een VECTRA :wub Blondi :jerry

zeker weten wel, alleen kijk hier eigenlijk nooit..zit vrij weinig achter pc..(heb er zelf geen eens eentje) dus ja op telefoon ga ik niet t hele forum af;)

maar vectra's zijn zeker ook mooi king:

Zwarte vectra c1 gespot, kenteken 55-**-SP op de A9 Uitgeest -> Alkmaar rond 17:30

Ging er bij de Mac op de Ring Alkmaar af.

Achterruiten geblindeerd. Andere velgen.

Nette auto! :thumb

Iemand van hier?

Deze GTS gespot in Almere-buiten ( bij Kanjertraining volgens het bordje van de parkeerplaats )

2012-08-03110734Kopie.jpg

Mooie vec !! had hem nog niet eerder gezien hierzo !

Vanmorgen: zwarte vectra GTS met OPC-dempers tussen Groningen en Roden. Had niet echt haast (zacht uitgedrukt). :D

Terug
Naar boven