• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Afgelopen maandag op de A50 deze nette Vec:

GroteFoto-76H3H7MS.jpg

Komt me wel ergens bekend van voor.... Iemand van hier misschien?

Betere foto werd lastig omdat ik direct na deze foto gebeld werd

Ik reed ik me nieuwe daily van me werk :(, een knalblauwe Megane station (niet echt m'n smaak).

Had hiervoor een Golf en ondanks dat het een VW was, beviel die beter. Totdat werk besloot na tal van storingen de auto in te leveren.

Deze mooie Opel Signum gespot op het parkeerterrein van de Poiesz supermarkt in Bolsward. Was rond 1930 uur, zag het opel-forum.nl stickertje achterop de bumper. :jerry

517ebb03dee73-20130429_191303.jpg

Vanavond om even voor 21:00'en op de A6 t.h.v. Almere Stad, richting Lelystad. 'n zwarte Vec C1 Station (zelfde model als mijne).

Iemand van hier?

Vanmiddag rond 18:00'en op de A9, A1, en A6 een Zilveren Vec C1 Station met haast ;) , kenteken: 42-**-** (zet ik niet op internet), geen standaard velgen maar iets met een diepe velgrand. En je knipperde even toen je bij Almere Stad-West er afging.

@kleinegee wrote:vandaag wimv6 gespot op de Klapwijkseweg in Pijnacker.

Zou een keer tijd worden, niet!! haha, zo in de Buurt, en toch kom je elkaar zelden tegen...

Gelukkig hebben we bijde opvallende kleuren..

je vec ziet er goed uit hoor...

Willem

Ik heb zo 2 keer een vectra gts op de A2 gespot. Donkergrijze kleur met blauwe xenon koplampen en de zelfde kleur xenon mistlichten. Zag dr echt vet uit. Iemand bekend? Was ergens in de buurt van Weert.

@dion87 wrote:
AA81A905-FD46-4AC9-B7B0-27FD52132E6D-1184-0000010507645AF6_zpsadfafe5a.jpg

8ED0A326-D3E8-4EAB-8AC7-AD06B3BD5B24-1184-000001050F693F3B_zpsfca3eeeb.jpg

woendag avond gespot in Leiden.

moest er gewoon een plaatje van schieten, wat een bak!! :wors

Wat en mooie bak zeg :wub

Als je hem weer spot mag je meer foto's maken ....

Een i500 doet het altijd goed :thumb :wub

@wim-v6 wrote:@kleinegee wrote:vandaag wimv6 gespot op de Klapwijkseweg in Pijnacker.

Zou een keer tijd worden, niet!! haha, zo in de Buurt, en toch kom je elkaar zelden tegen...

Gelukkig hebben we bijde opvallende kleuren..

je vec ziet er goed uit hoor...

Willem

Het werd zeker eens tijd :D tot de volgende spot.

@D.E wrote:Naar mijn idee inmiddels vrij zeldzaam, zo'n Vectra GT.

Lijkt sterk op die van mij... de mijne ziet er alleen toch ietsje netter uit :angel en die van mij is een maandje ouder . Ze worden inderdaad schaars maar heel erg leuk om er nog eentje te zien !!!

Waar stond deze Vectra?

Terug
Naar boven