• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Vandaag een knappe Vec C station gezien in Roosendaal.

Antraciet kleurig met zware velgen.

Bij een bedrijf naast een spoorweg overgang.

Nu net op de A6 langs Almere richting Amsterdam. Een zilvergrijze C1 GTS met xeon lampen. Wilde even aansluiten maar het gat was te groot en de afslag voor mij te dichtbij...

Vandaag gezien door collega bij oosterhout NB chevrolet vectra sedan 3.2 v6 01-TG-KH.

Exact dezelfde als de mijne helaas staat deze geregistreerd als opel iemand bekent met deze vectra???

Vectra 2.0 GT:

9452704088_a8f2ba6030_c.jpg

9449916801_8e0c2dbda3_c.jpg

Duitsland zou je ze wel moeten kunnen vinden.

Deze zou geleverd zijn op Alle 2.2 16V DTI Sport editions en Alle 2.6 V6 Sport editions.

willem

@wim-v6 wrote:Duitsland zou je ze wel moeten kunnen vinden.

Deze zou geleverd zijn op Alle 2.2 16V DTI Sport editions en Alle 2.6 V6 Sport editions.

willem

Ze zijn inderdaad uitsluitend in Duitsland op deze 2 motortypes geleverd, maar zeker niet op Alle.

Het was een optie, je ziet ze ook rijden met de "breedbek" zoals ze in Nederland werden geleverd.

Ik heb er toen ook eentje in Duitsland gehaald, op ebay.de worden ze regelmatig aangeboden. Ze zijn alleen niet goedkoop.

@wim-v6 wrote:Duitsland zou je ze wel moeten kunnen vinden.

willem

Was wel leuk je in het echi te ontmoeten wim maar wat kan jij schelden zeg op de jongens van voerman!

Nou vind ik het ook wel aparte types,tot de volgende ontmoeting groetjes Marco.

haha, Die rooie is dat wel gewend joh, en weet dat ik het niet meent, maar hij hapt zo lekker...

Ja was een gezellig onderonsje zo effe...

en ja, je hebt hooguit de de MB-Atego kunnen spotten..

Vec stond thuis, evenals de Corsa-Diesel, de Ascona op Rijswijk

Willem

Ja ik zag hem staan ik was met een bus de scania stond nog uit te hijgen in vlaardingen had er weer een rit zwitserland opzitten maar nu eerst ff vakantie vieren met de chevy naar zuid frankrijk.

Nog rustig aan in pajotenland en dan het gas erop in france.

Vanmiddag tegen 4 uur in Groningen vanaf Paddepoel richting de ringweg een ontzettend dikke Vectra B2 station gespot, zilver met Zender sport edition II voorbumper als ik het goed zag... Witte tekst in de raamband. Stak m'n poot nog op maar helaas geen tijd gehad om een foto te maken.... Iemand van hier?

Idd. rond om Sevenum genoeg mooie Opels gespot.

Zondag bij raceway Venray ook nog een signum 3.2 v6 zien staan, de Omega er maar gelijk naast gezet.

Terug
Naar boven