• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Zojuist in Den Ham een Pannacotta C1 SW met Irmscherlip en chroom eind pijp die naar beneden loopt (diesel).

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Gisterenmorgen .. mooie B2 stw bordeauxrood 16 inch velgen Oldebarneveldlaan ri Kennedylaan tijd 11:10 uur vrouw achter het stuur in het kenteken zat HS in het midden.

Gister op de parralelweg in marum reed er een donkere vectra b achter mij met spoiler en xenon. Was best een unieke wagen.

Ik reed in een taxi voor je.

2 week geleden, rotonde nasaustraat in winschoten een blauwe vectra b sedan, met achterspoiler en mooie velgen eronder. Indentiek aan de mijne alleen ik heb geen spoiler

Afgelopen weekend (ik denk zaterdagochtend) een mat-Arden-Blue Vectra C1 sedan of GTS, volgens mij was het op het industrieterrein van Moerdijk dat ik 'm geparkeerd zag staan. Zag er schitterend uit

vanmiddag rond 15uur op de A4 richting Den Haag,

IMG-20131130-WA0027_zps072af776.jpg

IMG-20131130-WA0026_zps6eb3c805.jpg

Zojuist op de A1 ter hoogte van Apeldoorn, richting Deventer een zilverkleurige C1 zonder embleem aan de voorzijde en met US-module.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Ik moest vandaag wat pallets ophalen bij m'n laatste klantje...een demontage bedrijf(autosloop).Ik zie daar een mooi rek staan met een stuk of 20 gloednieuwe motoren erin.Ik denk:wat komen die motoren me toch bekend voor..zo eentje heb ik ook in m'n vectra liggen.En ja hoor,ik kijk naar het stickertje en daar staat 2.8NET.....ppffff.Gewoon ff 20 motoren in een rek,had er graag eentje meegenomen.

Tis dan wel geen AUTO gespot maar toch wel een indrukwekkend gezicht..helaas geen fotooke geschoten. :cry

Greetz Erik.

@VetteC5 wrote:Ik moest vandaag wat pallets ophalen bij m'n laatste klantje...een demontage bedrijf(autosloop).Ik zie daar een mooi rek staan met een stuk of 20 gloednieuwe motoren erin.Ik denk:wat komen die motoren me toch bekend voor..zo eentje heb ik ook in m'n vectra liggen.En ja hoor,ik kijk naar het stickertje en daar staat 2.8NET.....ppffff.Gewoon ff 20 motoren in een rek,had er graag eentje meegenomen.

Tis dan wel geen AUTO gespot maar toch wel een indrukwekkend gezicht..helaas geen fotooke geschoten. :cry

Greetz Erik.

welke bedrijf is dat, voor het geval dat mijn 2.8 ooit de geest geeft ?

Terug
Naar boven