• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

Hierbij de caps:

hca9.jpg

lr94.jpg

nxb4.jpg

uvbl.jpg

s48t.jpg

Vandaag om 15.40 uur in Wierden, kruising Nijverdalsestraat/De Marke een grijze C1 GTS met Irmscher grille en Signum mistlampcovers

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

idd, jouw Vec bedoelde ik! Ziet er irl ook erg dik uit!

was idd ook naar de bios, deck -2 geparkeerd, zag je Vec richting de ingang/uitgang.

vandaag nijmegen op takenhofplein vectra b station 51-nd-rl rond 14;15 uur had opel forum sticker op de zei ruit en achter ruit

Hele dikke Vectra gespot! Weer liet het niet echt toe (bij de stichtse brug regende en waaide het behoorlijk) en dat kreng was weer aan het regeneren maar toch even een stukje mee opgereden. Heb nog geclaxonneerd, maar denk niet dat de heer Speaker mij heeft herkend (ben natuurlijk ook nog maar recentelijk lid). Was van knooppunt Almere tot de afslag ring Utrecht Noord.

28rvb4.jpg

Was idd druk in gesprek met vrouwlief. ;)

Maar je vec kwam me wel bekend voor!! :thumb

Was een aardig stukje wat we elkaar gevolgd hebben (ruim 30 km volgens mij)

Volgende keer (bij mooi weer) ff stoppen bij t tankstation in Huizen!! :thumb

@speaker wrote:Was idd druk in gesprek met vrouwlief. ;)

Maar je vec kwam me wel bekend voor!! :thumb

Was een aardig stukje wat we elkaar gevolgd hebben (ruim 30 km volgens mij)

Volgende keer (bij mooi weer) ff stoppen bij t tankstation in Huizen!! :thumb

Mijn zoontje vond het geweldig samen met een andere Vectra een beetje te "scheuren"! Wij zijn doorgereden dot Delft, toen vond hij maar dat wij een andere Vectra moesten zoeken.

Volgende keer idd even stoppen, ben toch wel benieuwd naar al jouw modificaties! Ben ook nog heel wat van plan.

Terug
Naar boven