• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

in maarssen op de industrieweg staat een zilveren Vectra bij een opkoper.

staat tussen oude busjes en mercedessen in.

CJX

DSC_0016_zpsad28ea60.jpg

:thumbup

Vanmiddag een zwarte c gts met spoiler aan de voorbumper.

Voor de rest zag het er goed uit.

Was bij het stoplicht aan de kanaaldijk tussen Veghel en 's Hertogenbosch. Net na het tankstation

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

@lucas1975 wrote:CJX

DSC_0016_zpsad28ea60.jpg

:thumbup

Correct, Lucas,

We waren weer even bij mijn schoonouders.

Waarschijnlijk heb je hem al wel vaker zien staan daar, want mijn vrouw gaat wel vaker met de kids op en neer.

Maar dit keer was ik er ook bij.

Ik heb in het verleden al vaker gekeken of jouw auto er stond, maar tot nu toe niet gelukt om je te treffen.

Moet zeggen dat ik natuurlijk ook niet zo maar weg loop wanneer we daar op bezoek zijn, maar.... het zal wel een keer lukken denk ik. Misschien leuk voor een pica. ;)

Dan zal ik mijn Vec wel eerst even wassen, anders steekt hij wel erg flets af tegenover jouw super-Vec.

Welk nummer woon je eigenlijk ?

Vectra c zilver verlaagd met 19 inch 5 spaak.. spaken zijn zwart met een chroom velgenbed hastelweg tegenover de Beamix tijdje trug kenteken 02-LR

Zag er mooi uit.

@nova.... wrote:
2014-02-14-1484.jpg

Welke velgen zijn dit? Iemand een idee?

Bij APK de Polder in Lelystad, zilvere gts c1 met zilvere velgen. Zag er netjes uit, alleen poetsbeurt nodig :thumb

Terug
Naar boven