• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

@DeKleineMan wrote:Vandaag een dikke Signum gespot. Vast een bekende van hier king:

Foto-QOPI7XV3-D.jpg

Foto-OKTWN4PF-D.jpg

Klopt was onderweg na de meeting in Amersfoort :thumb Jou vec mag er ook zijn king:

@danny/ white signum wrote:

Klopt was onderweg na de meeting in Amersfoort :thumb Jou vec mag er ook zijn king:

Thnx! Zag je in de spiegels in de verte rijden. Ben direct ff langzamer gaan rijden om je signum goed te bekijken. En natuurlijk stiekem een foto'tje te schieten ;)

Leo gespot met foto op de terugweg van uit Dronten.

IMG_4538_zps5970580a.jpg

IMG_4543_zpse6914276.jpg

Verder ook nog Seth, Jurgen, Tanner en een hoop andere gespot maar toen had ik de camera niet paraat :shock:

Groet jraaf

@Ewoud94 wrote:Net gespot in Eindhoven bij het woonbedrijf! Zag er goed uit :)

unyme8ug.jpg

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

Lijkt mijn ex vectra wel, begon het kenteken met 40-G.-..?

@jraaf wrote:Leo gespot met foto op de terugweg van uit Dronten.

IMG_4538_zps5970580a.jpg

IMG_4543_zpse6914276.jpg

Verder ook nog Seth, Jurgen, Tanner en een hoop andere gespot maar toen had ik de camera niet paraat :shock:

Groet jraaf

Nou dacht ik ook een foto te hebben, niet dus :D Zal volgende keer trager rijden :jerry

gister een Vec C station gespot op de N11 richting utrecht. was een v6 turbo, maar had veel weg van een OPC. erg mooie wagen

@lucas1975 wrote:Rond 1930 op de N11 richting Heineken, een heule rappe lichtblauwe turbo coupe met witte bbs velgen!!

Stukje opgereden en even duimpjes uitgewisseld!

@dion87 wrote:gister een Vec C station gespot op de N11 richting utrecht. was een v6 turbo, maar had veel weg van een OPC. erg mooie wagen

Thanks!! :thumbup

Vectra C1 stw groen kenteken 15-RJ Beukenlaan tijd 12:44 uur... Bijzonderheid bestuurder kalend met zwarte zonnebril zat mijn tattoo zo te bekijken tja arm uit de raam is er lekker weer.. Reed in me werkbus!

@RaymondVec wrote:@DeKleineMan wrote:Donker grijze Vectra C1 op de A16 bij Breda. Vanmorgen om een uur of half 8. Embleemloze gril.

19" irmscher evo star velgen toevallig?

Pfffff is me niet zo snel opgevallen eigenlijk. Was een GTS en had volgens mij ook een OPC logo rechts achter op de klep.

Die zie ik ook wel regelmatig rijden. Wel eens me hand opgestoken maar geen reactie terug. Waarschijnlijk niet gezien, of mijn vec valt nog niet genoeg op :-P

@Corsa_B_66 wrote:Mercury8v gespot bij mij in de straat :P

Wat moest je nou hier zoeken :jerry

IMAG0791_zpspqbuckgf.jpg

Terug
Naar boven