• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Vectra/Signum GESPOT

@mercury8v wrote:@Corsa_B_66 wrote:Mercury8v gespot bij mij in de straat :P

Wat moest je nou hier zoeken :jerry

IMAG0791_zpspqbuckgf.jpg

Klusje bij een kennis, Zag je vectra niet staan

Ff in de pauze snel heen en weer geweest naar huis vandaar dat je me niet hebt gezien :jerry

Net hier in de straat, een grijze gts met een lexmaul grill.

Wou er een foto van maken maar hij was al weg toen ik er weer lang kwam.

Iemand van hier?

Vectra gts gespot afgelopen avond op de A28 vanuit Groningen afslag Assen.

Zwart van kleur, volgensmij zwarte velgen met gepolijste randen.

Zag er wel dik uit iig.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Vanmiddag in de Wolvenhoek in Den Bosch: er zat een raamsticker met "Opel club Zeeland" op.

Mijn Signum heb ik er uiteraard naast gezet. Toen we weer terug waren bij de auto, stond de Vectra er nogsteeds naast. De eigenaar heeft het plaatje zo dus niet gezien.

Net gezien op Marktplaats

$_85.JPG

Rond 18:30 strax een c vec zaten een man en vrouw in vrouw achter het stuur.. nix aan de hand verder, alleen we staan op het eten te wachten van hun en ons en hun kregen het eerder.. mooie van de grap is hun stonden vast :jerry ze konden niet voor en achteruit want daar stond ook een auto, ze zagen er de lol wel van in. Mac D slaapers met het eten brengen niet toen maar ff gekletst met de vec eigenaren vanuit de Opels. En ff daarna kregen we ons eten en ook een duim van de man :D

63-SG- zat er in het kenteken.

Terug
Naar boven